با پول گلکسی نوت 20 اولترا چه چیز هایی می توان خرید؟

به گزارش مینی نت، طی یکی دو سال اخیر هزینه خرید پرچم دارها به شدت افزایش یافت و گلکسی نوت 20 اولترا هم یکی از همین محصولات است که کاربر باید حداقل 1300 دلار از پول خود را صرف خرید آن کند. اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به خرید این محصول علاقه دارید، پیشنهاد می گردد این مقاله را بخوانید؛ چرا که قصد داریم محصولاتی را به شما معرفی کنیم که می توانید با پول خرید گلکسی نوت 20 اولترا در اختیار داشته باشید. البته اگر تمایل دارید لوکس ترین گوشی دارای قلم بازار را داشته باشید مسلما انتخاب درستی خواهید داشت اما شاید برایتان جالب باشد بدانید ارزش کهکشانی جدید سامسونگ با چه تعداد محصول دیگر برابری می نماید.

با پول گلکسی نوت 20 اولترا چه چیز هایی می توان خرید؟

متأسفانه بعضی از محصولات معرفی شده در این مطلب در بازار ایران موجود نیستند، اما نمونه های مشابه با قیمت برابر در دسترس قرار دارند.

  • کوادکوپتر DJI Mavic Mini (حدودا 400 دلار)
  • کارت حافظه سن دیسک اکستریم 128 گیگابایتی (حدودا 24 دلار)
  • ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 (حدودا 200 دلار)
  • گوشی وان پلاس 8 (128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم، اینترنت 5G، نمایشگر 90 هرتزی 6.55 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 865 (حدودا 700 دلار)

مجموع قیمت: 1324 دلار

پهپادهای عکاسی محصولات بسیار جالب و هیجان انگیزی هستند. شاید در کشور ما کاربران عادی آن قدرها از این وسیله استفاده ننمایند اما آن دسته از افرادی که عکاس حرفه ای یا علاقه مند به این حوزه هستند به خوبی می توانند احتیاج مبرم به یکی از این محصولات را برای ساختن لحظات زیبا و به یادماندنی درک نمایند. از طرفی ثبت تصاویر با کیفیت، به حافظه ای با ظرفیت بالا احتیاج دارد که سن دیسک اکستریم 128 گیگابایتی با سرعت فوق العاده بالا به خوبی می تواند این کار را انجام دهد.

در کنار این محصولات، کاربر می تواند یک ساعت هوشمند فیت بیت ورسا 2 را نیز به ارزش 200 دلار خریداری کند تا با یکی از بهترین گجت های پوشیدنی، شرایط سلامتی خود را زیر نظر داشته باشد. اما گزینه جذاب بخش اول، وان پلاس 8 است. محصولی با قدرتی (تقریبا) مشابه قدرت گلکسی نوت 20 اولترا که بدون هیچ مسئله ای تمام احتیاجهای شما را رفع خواهد نمود.

  • اسکوتر برقی Segway Ninebot MAX (حدودا 800 دلار)
  • دوربین ورزشی گوپرو مدل Hero7 Silver + کارت حافظه جانبی PNY Elite با ظرفیت 32 گیگابایت (حدودا 200 دلار)
  • گوگل پیکسل 4a (حدودا 300 دلار)

مجموع قیمت: 1300 دلار

  • فروش بالاتر از انتظار سری گلکسی نوت 20 در انگلستان

متأسفانه در میان محصولات بالا، هیچ کدام در ایران به راحتی در دسترس قرار ندارند اما کاربران می توانند با جست و جو بین لوازم مشابه، محصولات با کیفیت زیادی را متناسب با احتیاج خود و با قیمت برابر پیدا نمایند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که اسکوتر برقی در کشور ما هنوز همه گیر نشده اما اگر به خرید لوازمی از این دست علاقه مند هستید، مطمئن باشید به راحتی می توانید با هزینه نوت 20 اولترا آن را در کنار یک دوربین ورزشی و گوشی بسیار خوب پیکسل 4a داشته باشید.

  • دوربین عکاسی کانن EOS Rebel T7i US 24.2 Digital D SLR (حدودا 800 دلار)
  • سه پایه 66 اینچی قابل حمل K&F Concept TM2534T DSLR (حدودا 150 دلار)
  • کارت حافظه جانبی سن دیسک اکستریم PRO (حدودا 38 دلار)
  • موتورولا موتو G استایلوس (حدودا 270 دلار)

مجموع قیمت: 1258 دلار

  • کاهش شدید آمار فروش گوشی هوشمند در فصل دوم سال 2020

دوربین های عکاسی در کشور ما قیمت بسیار بالایی دارند اما با بخشی از پول خرید گلکسی نوت 20 اولترا می توان صاحب یکی از بهترین آن ها شد. اما این تمام ماجرا نیست چرا که کاربر با باقی مانده مبلغ می تواند محصولاتی از قبیل سه پایه دوربین 66 اینچی، کارت حافظه جانبی 128 گیگابایتی و یک گوشی موتورولا موتو G استایلوس خریداری کند. در واقع با این مجموعه هم می توانید یک عکاس حرفه ای باشید و هم یک گوشی هوشمند خوب خریداری کنید.

  • کنسول پلی استیشن پرو 1 ترابایت (حدودا 400 دلار)
  • پک واقعیت مجازی پلی استیشن 4 (حدودا 560 دلار)
  • گلکسی A21 (حدودا 250 دلار)

مجموع قیمت: 1210 دلار

نوبتی هم باشد، نوبت دنیای بازی و سرگرمی است. البته گلکسی نوت 20 اولترا در دنیای اندرویدی ها یکی گوشی بی رقیب است و می تواند همه بازی ها را با بهترین کیفیت اجرا کند. اما حتی سرسخت ترین طرفدار بازی با گوشی هوشمند هم با این حقیقت که انجام بازی روی کنسول لذت بیشتری دارد موافق است. در ازای گلکسی نوت 20 اولترا نه تنها قدرتمندترین مدل موجود از کنسول نسل هشت سونی یعنی پلی استیشن 4 پرو را دریافت می کنید، بلکه می توانید پک واقعیت مجازی آن را هم خریداری نموده تا به تجربه لذت بخشی از انجام بازی های ویدیویی داشته باشید.

هر گیمری به یک گوشی هوشمند خوب هم احتیاج دارد که توانستیم با ذخیره حدودا 100 دلار، گلکسی A21 را انتخاب کنیم. البته کاربر می تواند با 150 دلار بیشتر، گوشی قدرتمند پیکسل 4a را نیز خریداری کند اما در واقع هدف از انتخاب A21 این بود که نشان دهیم می توان به جای کهکشانی جدید سامسونگ، هم گوشی هوشمند در اختیار داشت، هم مجموعه ای کامل از پلی استیشن 4 و هم 100 دلار اضافه در کیف پول!

همان طور که در ابتدا هم اشاره شد، شاید بسیاری از این محصولات در کشور ما در دسترس نباشند که بدیهی است؛ هدف این مقاله موجود بودن یا نبودن آن ها نیست. مطالب این چنینی می توانند یادآور خوبی باشند تا بدانیم قیمت پرچم دارها تا چه اندازه افزایش داشته و در واقع کاربرانی که فقط این گوشی ها را خریداری می نمایند، شانس خرید چه محصولات دیگری را از دست می دهند.

  • آیا فروش گوشی پلاستیکی 1000 دلاری درست است؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1155

به "با پول گلکسی نوت 20 اولترا چه چیز هایی می توان خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پول گلکسی نوت 20 اولترا چه چیز هایی می توان خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید