کونته: 95 درصد جهت رسیدن به قهرمانی را پیموده ایم، دوست دارم در اینتر بمانم

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی شاگردان در هفته سی و سوم سری A، فاصله زیادی میان تیمش تا رسیدن به اسکودتو نمی بیند.

کونته: 95 درصد جهت رسیدن به قهرمانی را پیموده ایم، دوست دارم در اینتر بمانم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته پس از پیروزی یک بر صفر اینتر مقابل هلاس ورونا در بازی های یکشنبه شب سری A به شبکه DAZN گفت: توپ الان از هر زمان دیگری سنگین تر است. بسیاری از بازیکنان ما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده اند و نمی گردد انکار کرد که تعدادی از آنها تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته آند. دو بازی خوب برابر ناپولی و اسپتزیا انجام دادیم اما گفتند که فرایند نتیجه گیری ما متوقف شده است. امشب دیدیم که اینگونه نیست. ما در طول فصل تیم باثباتی بودیم. گاهی اوقات بیشتر تحت فشار قرار گرفتیم اما اکنون با تمام سرعت در حال حرکت هستیم.

کونته بابت تک گل بازی که توسط متئو دارمیان به ثمر رسید شدیداً شادمانی کرد. او در این باره هم گفت: توضیحش آسان است. من با این گل دیدم که ما 95 درصد از راستا بردن اسکودتو را پیموده ایم. فکر می کنم که ما فرایند مهمی را در پیش گرفته ایم اما هنوز قهرمان نشده ایم. به همین دلیل مهم بود برابر تیمی که سابقه دردسرسازی برای رقبایش را دارد، از نظر فیزیکی قوی است و چیزی هم برای ازدست دادن نداشت، بازی را ببریم. چنین پیروزی هایی 9 امتیاز می ارزند. اگر ما این فصل قهرمان شویم، بازیکنان اینتر در راستای قرار می گیرند که اسکودتو می تواند برای آنها اعتماد به نفس مضاعفی به همراه داشته باشد. این همان اتفاقی بود که برای من در یوونتوس با بونوچی، کیه لینی و بارتزالی رخ داد. آنها وقتی که من سرمربی شان شدم جوان بودند و چیزی نبرده بودند.

کونته در خاتمه درباره آینده اش در اینتر هم گفت: من آدمی هستم که در حال زندگی می نماید. تا زمانی که چیزی قطعی نباشد نمی توانم درباره اش صحبت کنم. این کاری احمقانه ای است. ما باید روز زمان حال صحبت کنیم. برای صحبت درباره فصل آینده و لیگ قهرمانان زمان خواهد بود. من دوست دارم در اینتر بمانم اما ضروری است که ما شرایط و اتفاقاتی که قرار است رخ دهد را هم درک کنیم. می دانم که توقعات از من بالا رفته اما هر روز کار می کنم و امیدوارم که مدتی زیاد بتوانم به کارم ادامه دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1638

به "کونته: 95 درصد جهت رسیدن به قهرمانی را پیموده ایم، دوست دارم در اینتر بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: 95 درصد جهت رسیدن به قهرمانی را پیموده ایم، دوست دارم در اینتر بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید