کسب 114 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در آوردگاه های مختلف ورزشی

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، مهدی مرادی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته پاراالمپیک برگزار گردید، از کسب 114 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران جانباز و معلول استان زنجان در آوردگاه های مختلف اطلاع داد و گفت: علاوه بر این افتخارآفرینی ها، ورزشکاران استان زنجان عملکرد قابل قبولی در تیم های ملی داشتند به طوری که شاهد دعوت از 45 ورزشکار زنجانی به اردوها بودیم.

کسب 114 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در آوردگاه های مختلف ورزشی

وی با یادآوری اینکه از 24 تا 30 مهرماه هفته پاراالمپیک نامگذاری شده است، اضافه نمود: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان نیز هم زمان با کشور برنامه های مختلفی را در طول این هفته برگزار کرد تا بتواند بخشی از فعالیت هایی را که توسط ورزشکاران جانبار و معلول استان در طول یک سال گذشته محقق شده است را به هم استانی ها اطلاع رسانی کند.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه ورزش های جانبازان و معلولان نیازمند نگاه ویژه از سوی مسئولان است تا بتواند با پشت سر گذاشتن مسائل، به فعالیت های موثر خود ادامه دهد، توضیح داد: جانبازان و معلولان جزو اقشاری هستند که با مسائل زیادی در جامعه روبرو اند، به همین خاطر باید زمینه حضور حداکثری آن ها را در عرصه ورزش فراهم کنیم؛ چرا که این حضور می تواند انگیزه آن ها را برای حضور در جامعه ارتقا داده و توانمندی های شان را فارغ از مسائل جسمی، نشان دهد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان در ادامه از صندلی مطلوب استان زنجان در بین سایر استان ها اطلاع داد و با یادآوری اینکه هیئت زنجان در سال گذشته توانست صندلی نخست را در گروه B از آن خود کند، اظهار کرد: این موفقیت ها در بخش بانوان نیز بیش از پیش به چشم می خورد، چرا که بانوان زنجانی نیز توانستند صندلی نخست کشوری را به لحاظ امتیاز فنی از آن خود نمایند.

مرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر 500 ورزشکار سازمان یافته در قالب 19 رشته ورزشی آقایان و بانوان تحت پوشش هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان زنجان بوده و در کوشش هستیم تا این آمار را در سال های آتی ارتقا دهیم، گفت: تیم داری در شرایط فعلی بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و به جرأت می توان گفت که همه انرژی اعضای هیئت را برای اعزام به مسابقات می گیرد.

وی با بیان اینکه همه کوشش خود را برای حفظ نمایندگان استان زنجان در لیگ برتر به کار می گیریم، اضافه نمود: در حال حاضر هفت نماینده از استان زنجان در رشته هایی چون بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، شنا، فوتبال هفت نفره و ... در لیگ های برتر حضور دارند که امیدواریم بتوانیم ضمن حفظ این تعداد از تیم ها، شاهد حضور نمایندگان جدید در لیگ های برتر باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 78

به "کسب 114 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در آوردگاه های مختلف ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 114 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در آوردگاه های مختلف ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید