چرا ایران ایر را برای سفر انتخاب کنیم؟

به گزارش مینی نت، چرا برای پرواز های خود ایران ایر را انتخاب کنیم؟

یکی از قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی ایران، شرکت هواپیمایی ایران ایر و یا هما است. این ایرلاین ایرانی که جز قدیمی ترین ها نیز به شمار میرود، به مرور زمان تبدیل به یکی از نشان های ملی و آشنا برای ما ایرانیان شده است و با اطمینان تمام می توان گفت که مایه افتخار ما ایرانیان است. ایران ایر یکی از هواپیمایی هایی است که علاوه بر کیفیت بسیار بالایی که در ارائه خدمات قبل و حین پرواز دارد، نامش این اطمینان را به ما می دهد که سفری آرام را در پیش خواهیم داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم بررسی کنیم که چرا برای سفرهای خود ایران ایر را انتخاب می کنیم.

چرا ایران ایر را برای سفر انتخاب کنیم؟

شرکت هواپیمایی هما در اردیبهشت سال 1325 تاسیس شد. اولین پرواز این شرکت پس از جنگ جهانی دوم در راستا تهران به مشهد انجام شد. از بین سال های 1324 تا 1341، این شرکت با دارا بودن چند پرواز در خطوط بین المللی تبدیل به یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی ایران شد. به خاطر شرایط خاصی که در اقلیم جغرافیایی ایران و پراکندگی آن وجود داشت، به مرور اهمیت وجود شرکت هواپیمایی که متعلق به خود ایران باشد و از همه مهم تر دارای یک شبکه منظم باشد، زیاد تر از گذشته شد و باعث گشت تا شرکت هواپیمایی ایران ایر و یا همان هما، در گذر سالیان سال در حال حاضر تبدیل به یکی از بزرگ ترین های صنعت مسافربری و حمل و نقل هوایی ایران شود.

از جمله اهداف اولیه هواپیمایی ایران ایر، رعایت اصول ایمنی پروازی و برقراری سرویس های حمل و نقل هوایی در زمینه بین المللی در کمال تجارت و صلح بوده است. شرکت هواپیمایی ایران ایر در حال حاضر به مقصد استکهلم، آمستردام، پاریس، رم، فرانکفورت، کلن، گوتنبرگ، لندن، مسکو، میلان، وین، هامبورگ، استانبول، آنکارا، بیروت، بمبئی، پکن، تاشکند، دبی، دمشق، دوحه، کراچی، کوالالامپور، کویت، نجف و استان های داخلی کشور است. شرکت هواپیمایی هما در تمامی سفر های خود برای تمامی حالات ممکن و پیش آمدی برای یک فرد، تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است. به طور مثال برای بچه ها نوزاد، بچه ها بدون همراه، افراد با رژیم غذایی خاص، مسافر نیازمند به خدمات اضافه و …. ، برای همه این ها چاره ای در حین سفر اندیشیده است.

توصیه ما به شما این است که حتما قبل از سفر با هواپیمایی ایران ایر، به سایت این شرکت مراجعه نموده و کلیه شرایط ویژه را مطالعه فرمایید. می توانید از خدمات جامه دان، واردات بار، صادرات بار، خدمات غذایی و کیترینگ، جامه دان، حج و پروازهای زیارتی و دیگر خدمات بی شمار این شرکت هواپیمایی را مطالعه نموده، انتخاب نموده و در حین پروازتان استفاده کنید. این شرکت به تازگی 12 فروند هواپیمای ایرباس A380 را از شرکت ایر باس خریداری نموده است. از دیگر هواپیماهای این شرکت می توان به هواپیماهای ایرباس 330 در خطوط مسافری تهران به پاریس و آمستردام و یا هواپیماهای ATR اشاره نمود. مهمانداران پرواز های شرکت ایران ایر جزء آموزش دیده ترین افرادی هستند که از میان افرادی زیاد برای این شفل انتخاب می شوند و این یکی از امتیازات بزرگ این شرکت هواپیمایی است.

برای این که با ایران ایر سفر کنید، می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید و مقصد خودتان را انتخاب نمایید و سپس ایرلاین مورد نظرتان را در راستا مشخص شده، پرواز ایران ایر انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر حتما به سایت ما مراجعه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1955

به "چرا ایران ایر را برای سفر انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ایران ایر را برای سفر انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید