پژو 207 صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می آید

به گزارش مینی نت، یکی از آپشن هایی که در چند سال اخیر بر روی خودروهای لوکس قرار می گیرد و رفته رفته متداول می گردد، سقف پانوراما بوده که در بعضی خودروها به صورت استاندارد وجود دارد.

پژو 207 صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می آید

این نوع سقف به گونه ای طراحی شده که قابلیت تماشا فضای بیرون از خودرو را به صورت کامل برای سرنشینان آن فراهم نموده است و نیز دارای جنس بسیار مقاومی بوده که در صورت تصادف و یا چپ کردن مانع از وارد شدن هر گونه صدمه ای به سرنشینان می گردد.

قرار است سقف پانوراما به عنوان آپشن نو محصولات ایران خودرو پس از پژو 207 در بعضی دیگر از خودروهای داخلی از جمله سمند، رانا و دنا و … نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مشخصات و ویژگی های سمند اتوماتیک اعلام شد

مدیرعامل ایران خودرو گفت: پژو 207 صندوق دار پانوراما که در امسال به بازار نرسید، به امید خدا در نیمه اول سال آینده وارد بازار می گردد.

احتمالا در مرحله اول این خودرو با گیربکس دنده دستی معمولی وارد بازار شده و سپس از گیربکس شش سرعته بر روی آن استفاده گردد.

این خودرو در کنار راناپلاس جایگزینی برای پژو 206 صندوقدار خواهد بود. برای فراوری خودروهایی با سقف پانوراما باید تغییراتی در خطوط فراوری کارخانه ها انجام گردد و تعدادی ربات و تجهیزات و بعلاوه تعدادی ایستگاه کاری نو نیز به بخش های فراوری کارخانه اضافه گردد.

  • مشاهده آگهی های خرید و فروش پژو 207

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2063

به "پژو 207 صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 207 صندوقدار پانوراما سال آینده به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید