پس از احراز شرایط اسامی تیم ها را رسانه ای می کنیم

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران پس از انتها مهلت ارائه شده از سوی فدراسیون والیبال به تیم های برای اعلام آمادگی در مسابقات لیگ برتر، سرپرست کمیته مسابقات و رویدادها خبر از اعلام آمادگی 12 تیم داد اما اسامی تیم های منتشر نشد.

پس از احراز شرایط اسامی تیم ها را رسانه ای می کنیم

شهرام عظیمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره لیست 12 تیمی که برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند گفت: در حال بررسی شرایط تیم ها هستیم. پس از بررسی شرایط کامل و بعد از 15 تیرماه، اسامی تیم ها را رسانه ای خواهیم کرد.

سرپرست کمیته مسابقات و رویدادهای فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا هنوز 12 تیم معین نیستند؟ گفت: تیم ها معین هستند اما در حال بررسی شرایطشان هستیم. بحث اعلام آمادگی با بحث کسب فاکتورهای مد نظر فدراسیون متفاوت است. تا 15 تیرماه به 12 تیمی که اعلام آمادگی کرده اند فرصت داده ایم تا فاکتورهای مدنظر فدراسیون را کسب کنند. پس از احراز شرایط نام تیم ها را اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این حساب لیگ برتر امسال حداکثر 12 تیمی است؟ گفت: آخرین زمان اعلام آمادگی تیم ها 31 خرداد ماه بود که 12 تیم اعلام آمادگی کردند. مهلت تمدید نخواهد شد و مسابقات حداکثر 12 تیمی خواهد بود.

عظیمی در پاسخ به این سوال که آیا حدس ها برای حضور دوباره تیم پیام صحت دارد یا خیر؟ گفت: اجازه دهید پس از بررسی شرایط تیم ها اعلام خواهیم کرد. تیم پیام اگر در مسابقات شرکت کند حتماً شرایط را کسب کرده است.

وی در خصوص اینکه چطور ممکن است تیمی که فصل گذشته به دلیل عدم اجرای تعهداتش از جدول مسابقات حذف شد مجدداً به مسابقات بازگردد، گفت: شرط ورود تیم ها به مسابقات تسویه حساب است. آخرین خبر برای حضور تیم ها همانی بود که در سایت فدراسیون منتشر شد. خبر جدیدی باشد حتماً خواهم گفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1058

به "پس از احراز شرایط اسامی تیم ها را رسانه ای می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از احراز شرایط اسامی تیم ها را رسانه ای می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید