پرده های نشیمن را با کمترین هزینه تزیین کنید

به گزارش مینی نت، اگر می خواهید در دکوراسیون منزل خود تنوعی ایجاد کنید، می توانید با روش هایی به تزیین پرده منزل بپردازید. با ما همراه شوید تا این روش ها را به شما عزیزان ارائه دهیم.

پرده های نشیمن را با کمترین هزینه تزیین کنید

یکی از وسایلی که در ظاهر منزل تاثیر بسیاری دارد، پرده منزل است. امروزه پرده های تازه با طرح و رنگ های متنوع به بازار آمده است، اما ممکن است بعضی افراد قادر به تهیه آن ها نباشند. در این مطلب به بیان روش های مقرون به صرفه تزیین پرده منزل می پردازیم.

اگر در پی فرصتی مناسب و استثنایی برای خانه دار شدن هستید به مطلب واگذاری زمین رایگان جهت ساخت مسکن سر بزنید.

روش های مقرون به صرفه تزیین پرده منزل

تنها با به کارگیری چند روش آسان می توان پرده منزل را تزیین کرد و تنوع ایجاد کرد.

استفاده از بندهای پارچه ای

یکی دیگر از روش های آسان و کم هزینه برای تزیین پرده استفاده از پارچه های اضافه و شیک به عنوان گیره و بند پرده است. برای این کار می توانید از اضافه پارچه ها و تورها بهره ببرید و با چسب حرارتی یا نخ و سوزن آن ها را تبدیل به بند پرده کنید. بهتر است برای پرده های موجود در فضاهای رسمی از پارچه های پر زرق و برق بهره ببرید تا شکوه جلال پرده ها حفظ گردد.

استفاده از نوارهای ملیله دوزی شده از روش های مقرون به صرفه تزیین پرده منزل

نوارهای ملیله دوزی شده به پرده ها اصالت و شکوه خاصی می بخشند. این نوارها بیشتر مناسب پرده های اتاق خواب، اتاق نشیمن و ناهارخوری است. این نوارها را می توانید به لبه های پرده بدوزید. باید در انتخاب رنگ و هماهنگی نوارها با پرده ها دقت کنید. استفاده از این نوارها به صورت عمودی موجب می گردد تا سقف اتاق کمی بلندتر به نظر برسد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب سر بزنید.

استفاده از گل های مصنوعی برای تزیین پرده

یکی از آسان ترین روش ها برای مجذوب کننده کردن پرده ها استفاده از گل های مصنوعی به عنوان بند پرده، است. برای ساختن این بند گل دار ابتدا دسته گل خود را با کمی شاخ و برگ اضافه تزیین کنید و بعد انتهای آن را با چسب محکم کنید. سپس با استفاده از چسب نواری آن را روی یک قطعه سیم محکم کنید. حالا می توانید این بند گل دار و زیبا را به دور پرده وصل کنید. این مدل تزیین نشاط و طراوت خاصی را به فضا می بخشد.

استفاده از پارچه های تکه دوزی شده

می توانید برای بند پرده از پارچه تکه دوزی شده بهره ببرید. ترکیب رنگی این مدل پارچه ها بسیار غنی است و با بیشتر رنگ ها هماهنگ می گردد. البته بهتر است برای فضاهای رسمی از پارچه های تکه دوزی شده شلوغ و پر رنگ استفاده نکنید. استفاده از چند لایه پرده روی هم با بافت های مختلف روشی عجیب اما شیک برای تزیین پرده است.

استفاده از چندین لایه روی هم از روش های مقرون به صرفه تزیین پرده منزل

این روش با بافت های مختلف روشی عجیب اما شیک برای تزیین پرده است. در این خانه برای پرده ها از دو رنگ صورتی کم رنگ و پر رنگ استفاده شده است که یکی از آن ها از جنس ساتن و دیگری از جنس مخمل است و با استفاده از بندهای تابیده شده و نوارهای صورتی و کرم تزیین شده است. همان طور که می بینید این تضاد بافت و رنگ از لحاظ بصری مجذوب کنندهیت خاصی ایجاد نموده است.

استفاده از شابلون ها برای تزیین پرده

می توانید با استفاده از شابلون و کمی رنگ، پرده های بدون طرح و ساده را از یکنواختی در بیاورید. شابلون انتخابی باید با سبک و پالت رنگی خانه هماهنگی داشته باشد. هیچ اجباری در کار نیست اما بهتر است تمام پارچه را با این روش طرح دار نکنید. اگر قسمتی از پرده را طرح دار کنید مجذوب کنندهیت کار بیشتر می گردد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مدل مبلمان با هر دکوری هماهنگ می شوند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2103

به "پرده های نشیمن را با کمترین هزینه تزیین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرده های نشیمن را با کمترین هزینه تزیین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید