وان پلاس نورد 3 شاید تابستان سال جاری عرضه گردد

به گزارش مینی نت، این طور که به نظر می رسد، وان پلاس می خواهد به زودی از گوشی میان رده دیگری تحت عنوان وان پلاس نورد 3 رونمایی کند. به همین دلیل روز گذشته شاهد اشاره به نام این محصول در وب سایت شعبه هندوستان شرکت چینی بودیم.

وان پلاس نورد 3 شاید تابستان سال جاری عرضه گردد

وان پلاس اگرچه در اوایل دوران فعالیت خود به عنوان فراورینماینده گوشی هوشمند، غالبا گوشی پرچم دار فراوری می کرد، اما از سال 2020، یعنی درست زمانی که تصمیم گرفت گوشی میان رده هم فراوری کند، تا حد زیادی تمرکز خود را روی این بخش معطوف نموده و هر سال تعداد زیادی گوشی میان رده و مالی راهی بازار می نماید.

گوشی های میان رده و مالی وان پلاس از سری نورد هستند که تا به امروز هم مدل های مختلفی از آن ها عرضه شده است. اما این طور که به نظر می رسد، به زودی باید شاهد رونمایی از یک مدل دیگر از این سری با نام وان پلاس نورد 3 باشیم. محصولی که به تازگی حتی در وب سایت شعبه هندوستان وان پلاس هم دیده شده است.

متأسفانه در این خبر، هیچ اشاره ای به معینات فنی و قابلیت های وان پلاس نورد 3 نشده است اما پیش از این، بارها و بارها شاهد انتشار خبرهایی در رابطه با آن بوده ایم. طبق خبرهای غیر رسمی منتشر شده، این گوشی قرار است در ماه جولای رسما رونمایی گردد. به نظر می رسد نقشه راه وان پلاس برای عرضه محصولاتش در نیمه دوم سال جاری تا حدودی درست بوده است؛ حداقل تاریخ رونمایی از وان پلاس نورد CE 2 لایت و 10R، طبق این نقشه راه درست از آب عایدی. حال باید دید مدل نورد 3 چه سرنوشتی خواهد داشت.

یکی از افشاگران معروف حوزه فناوری یعنی Digital Chat Station به تازگی در رابطه با این گوشی اطلاعاتی را منتشر کرد که از جمله می توان به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 8100 (مشابه وان پلاس 10R)، تا 12 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 6.7 اینچی با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز اشاره نمود. در رابطه با این پردازنده باید بگوییم که اگرچه به عنوان یک پردازنده بالارده و نه پریمیوم عرضه شده اما پایداری آن آن قدر زیاد است که در تست ها حتی از اسنپدراگون 8 نسل 1 هم بهتر ظاهر شده است.

از جمله شباهت هایی که وان پلاس نورد 3 با مدل 10R شرکت دارد این است که روی پنل پشتی آن، شاهد همان دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی خواهیم بود که وظیفه ساخت سنسور آن بر عهده سونی است (IMX766). در کنار این دوربین، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق هم حضور خواهند داشت که در کنار هم، یک مجموعه کاملا عادی و نه چندان قدرتمند را در زمینه عکاسی و فیلم برداری تشکیل می دهند. گفتنی است دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری به بزرگی 16 مگاپیکسل دارد.

منبع تغذیه این مجموعه، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که کاربران می توانند آن را با شارژر سریع 150 واتی شارژ نمایند. تمام این ها به گونه ای به نظر می رسند که گویا در رابطه با وان پلاس 10R حرف می زنیم. بنابراین شاید در نهایت متوجه شویم یک اشتباهی اتفاق افتاده است؛ به خصوص اینکه مدل 10R هم به تازگی در هند عرضه شده و شاید اصلا در ذکر نام آن، اشتباهی انجام شده باشد. شاید هم نورد 3 یک نسخه تغییر برند یافته از مدل 10R باشد.

فعلا چیزی در این رابطه معین نیست تا زمانی که یک خبر موثق تر از یک خبرگزاری یا افشاگر معتبر منتشر گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2031

به "وان پلاس نورد 3 شاید تابستان سال جاری عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد 3 شاید تابستان سال جاری عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید