چین تایپه هم حریف امیدهای والیبال ایران نشد

به گزارش مینی نت، تیم ملی امید ایران پیروز شد در سومین دیدار خود در رقابت های قهرمانی والیبال مردان آسیا 2017 با نتیجه 3 بر صفر تیم چین تایپه را شکست دهد و با سه پیروزی متوالی به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی گردد.

چین تایپه هم حریف امیدهای والیبال ایران نشد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا که با حضور 16 تیم برتر آسیا در قالب چهار گروه چهار تیمی برگزار می گردد، تیم ملی زیر 23 سال ایران پیروز شد در سومین دیدار خود از دور گروهی با نتیجه سه بر صفر تیم ملی چین تایپه را از پیش رو بردارد.

تیم ملی امید ایران با کسب سومین پیروزی متوالی خود مجموع امتیازاتش را به عدد 9 رساند و به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافت.

تیم چین تایپه هم با شش امتیاز به عنوان تیم دوم به دور دوم راه یافت. امید های والیبال ایران با احتساب نتایج دور گروهی در دور دوم این مسابقات با تیم های چین تایپه، چین و استرالیا هم گروه هستند.

ست های این بازی با نتایج 25 - 20 ، 30 - 28 و 25 - 21 به سود شاگردان خوآن سیچلو به خاتمه رسید.

تیم ملی والیبال امید ایران که بنا به تصمیم فدراسیون والیبال در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا شرکت نموده است، در دیدارهای قبلی خود نیز سه بر صفر عراق و پاکستان را شکست داده بود.

در دیگر بازی گروه B تیم پاکستان پیروز شد سه بر صفر تیم ملی والیبال عراق را شکست دهد. ست های این بازی با نتایج 26 - 24 ، 25 - 17 ، 17 - 25 و 25 - 22 به سود پاکستان به خاتمه رسید.

در نخستین بازی صبح امروز (چهارشنبه) و از گروه A تیم قزاقستان پیروز شد سه بر صفر تیم عربستان را شکست دهد. ست های این بازی با نتایج 25 - 13، 25 - 22 ، 25 - 17 به سود قزاقستان به خاتمه رسید.

در گروه D تیم تایلند 3 بر یک هنگ کنگ را شکست داد. ست های این بازی با نتایج 23 - 25، 25 - 8، 25 - 19، 25 - 21 به خاتمه رسید.

در مهم ترین بازی های امروز تیم چین به مصاف استرالیا می رود و ژاپن رو در روی کره جنوبی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 505

به "چین تایپه هم حریف امیدهای والیبال ایران نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین تایپه هم حریف امیدهای والیبال ایران نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید