نگاهی به چشم انداز دلفریب توسکانی

به گزارش مینی نت، ایتالیا، کشوری است که هم بواسطه تاریخ و فرهنگ و هم طبیعت و مناظر زیبا، همیشه در صنعت توریسم و گردشگری حرفی برای گفتن دارد.صرفنظر از هزاران اثر هنری ارزشمند و معرفی مشاهیر دنیای علم و هنر، این کشور از چشم اندازهای مسحور کننده ای نیز بهره برده که چشم ها راخیره می کنند. توسکانی هم در شمار همین مناظر است. جایی که مادر طبیعت قلم به دست گرفته و با سایه روشن های دلفریب، نقشی نو در انداخته است.

نگاهی به چشم انداز دلفریب توسکانی

توسکانی ()، ناحیه ای است در قلب ایتالیا که در حدود 23 هزار کیلومتر مربع وسعت داشته و در حدود 3.8 میلیون نفر در این پهنه تماشایی سکنی دارند. پایتخت منطقه ای() این ناحیه، شهر فلورانس است. توسکانی بیش از هر چیز دیگر به دلیل تاریخی پربار، مناظری چشم نواز، فرهنگی غنی، آداب و سنن و البته آثار هنری چشمگیر خود شناخته شده می باشد. والدورّچیا ()یکی از مناطق کوچک و بزرگی است که در محدوده توسکانی واقع شده است. این منطقه از تپّه های جنوبی سیه نا تا قلّه آمیاتا () گسترده شده و یکی از زیباترین مناظر این بخش از ایتالیا را به خود اختصاص داده است. در ادامه همراه شما گوشه چشمی خواهیم داشته به این منطقه زیبا و تماشایی. البته در ابتدا همراه خواهیم بود که خاطرات خود را از سفر به توسکانی در قالب تصاویری زیبا و به یادماندنی جاودانه کرده است. Ales، اشاره می کند که از مدت ها پیش قصد سفر به توسکانی ایتالیا را داشتهو زمانی که به آنجا رسیده است، تمام سعی خود را به کار گرفته تا دوچرخه سواری و لذت بردن از مناظر بکر و چشم نواز این خطّه را در هم تلفیق کرده و به صورت تصاویری زیبا و تماشایی به یادگار بگذارد. او خاطراتی خوش از تپه های موّاج و رنگارنگ این منطقه دارد. به ویژه او معتقد است والدورچیا یکی از مسحور کننده ترین بخش های توسکانی است. تپّه هایی سرسبز که زیر کشت رفته و به بار نشسته اند. برآمدگی های دلفریب طبیعت، که این جا و آن جا با آبکندهایی مزیّن شده و شهرها و دهکده های کوچک و بزرگ همچون نگین هایی رنگارنگ بر تارک شان می درخشند، شهرهایی همچون پیِنزا ()، رادیکوفانی () و مونتالچینو(). مناظری به یادماندنی که در آثار هنری عصر رنسانس تا نقاشی های دلفریب دوران معاصر، نمودی خاص داشته اند. در ادامه این عکاس اشاره می کند که از زمان خرید دوربینی جدید، هر روز بیش از پیش مجذوب دنیای عکاسی شده است.عطشی که او را به گشت و گذار در میان مناظر زیبا آن هم با دوچرخه وادار کرده و دنیایی رنگارنگ را پیش چشمانش گشوده است.

و......... امیدوارم از این سفر به قلب کشور ایتالیا، لذت برده و از تماشای این مناظر چشم نواز خوشحال شده باشید. منبع Dreamypixelمنبع: کجارو
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 737

به "نگاهی به چشم انداز دلفریب توسکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به چشم انداز دلفریب توسکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید