نشست مشترک هماهنگی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و شهرداری طالقان برگزار گردید

به گزارش مینی نت، رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی طالقان از برگزاری نشست مشترک هماهنگی شهرداری طالقان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اطلاع داد.

نشست مشترک هماهنگی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و شهرداری طالقان برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در تابستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز، سعید شهرکی در این باره گفت:روز یکشنبه 26 بهمن، جلسه ای در محل شهرداری طالقان و با حضور بهره برداران واحدهای اقامتی و پذیرایی منطقه طالقان و شهردار طالقان در راستای برنامه ریزی برای همکاری های دوجانبه به منظور خدمات رسانی مناسب به گردشگران در ایام سفرهای نوروزی برگزار گردید.

شهرکی اضافه نمود: چاپ مشترک اقلام تبلیغاتی کتابچه های راهنمای گردشگری طالقان به صورت مجزا و همچنین معرفی واحدهای اقامتی و پذیرایی منطقه به وسیله چاپ و نصب بنر از امکانات، ظرفیت و خدمات قابل ارائه در هر واحد در این جلسه مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

او افزود: از دیگر تفاهم های ما با شهرداری طالقان در مورد جانمایی و استقرار پایگاه های اطلاع رسانی به مسافران نوروزی بوده است که مقرر شد شهرداری طالقان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پایگاه های مشترکی را به شکلی درخور در ورودی های شهر طالقان مستقر نمایند تا علاوه بر توزیع اقلام تبلیغاتی جوابگوی مسافران نوروزی در مورد نحوه خدمت رسانی شهری به این عزیزان باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 689

به "نشست مشترک هماهنگی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و شهرداری طالقان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک هماهنگی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و شهرداری طالقان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید