نارضایتی سرمربی ایتالیا با وجود پیروزی پرگل تیمش

به گزارش مینی نت، تیم ملی ایتالیا با اختلاف زیاد میهمانش را شکست داد اما این نتیجه قاطعانه هم رضایت کامل سرمربی اش را در پی نداشت.

نارضایتی سرمربی ایتالیا با وجود پیروزی پرگل تیمش

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا زمستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایتالیا شب گذشته (یکشنبه) در دور ششم بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا، میهمانش لیختن اشتاین را با نتیجه 5 بر صفر شکشت داد اما سرمربی این تیم باز هم معتقد بود ضعف هایی در عملکرد شاگردانش وجود دارد.

جامپیرو ونتورا که از عملکرد ضعیف شاگردانش در نیمه اول ناراضی بود پس از دیداری که در آن گل اول آتزوری توسط آنتونیو کاندروا به اشتباه مردود اعلام شد، به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: فکر می کنم نیمه اول برای ما مفید بود چون زمانی که شما بیش از اندازه می خواهید کار کنید، نتیجه عکس می گیرید. اگر ما در شرایطی برای بازی برابر اسپانیا به آنجا برویم که احساس کنیم جهان زیر پای ماست، مطمئناً نابود می شویم. فوتبال یک بازی است و در نیمه دوم ما این بازی را بهتر انجام دادیم. توپ را در سراسر زمین بهتر به گردش درمی آوردیم، کارهای ترکیبی انجام می دادیم در حالی که در نیمه اول فقط داشتیم کوشش می کردیم گل بزنیم بدون اینکه در کنار آن هیچ کار دیگری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در نیمه دوم عملکرد ما به مراتب عاقلانه تر بود. بازی ما در آن نیمه یک کار گروهی خوب بود و ما کوشش کردیم توپ را میان خودمان را رد و بدل کنیم تا موقعیت بسازیم نه اینکه فقط به فکر شوت کردن توپ به سمت دروازه حریف باشیم.

بازی بعدی تیم ملی ایتالیا در دور هفتم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، دوم شهریور در خانه اسپانیا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 690

به "نارضایتی سرمربی ایتالیا با وجود پیروزی پرگل تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نارضایتی سرمربی ایتالیا با وجود پیروزی پرگل تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید