موزه روستای برنابی و موزه ونکوور؛ 2 موزه مهم تاریخ ونکوور

به گزارش مینی نت، ونکوور یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا است که در منطقه لوئر مین لند در استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته است. ونکوور همیشه به عنوان یکی از پنج شهر برتر جهان از لحاظ کیفیت و قابلیت زندگی انتخاب شده است و به همین علت یکی از شهرهایی است که افراد زیادی آن را برای زندگی و یا سفر انتخاب می نمایند.

موزه روستای برنابی و موزه ونکوور؛ 2 موزه مهم تاریخ ونکوور

موزه روستای برنابی و موزه تاریخ ونکوور از مهم ترین موزه های معرفی تاریخ ونکوور و از دیدنی های مهم این شهر هستند. در این مقاله کوتاه قصد داریم که به معرفی این دو موزه بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

موزه روستای برنابی، واقع در پارک دریاچه گوزن، یک مکان تاریخی است که باید در ونکوور بزرگ از آن بازدید کرد. این موزه در فضای باز قرار گرفته و بازدیدکنندگان را به جامعه ای در دهه 1920 که یک تراموا هم دارد می برد.

تاریخ موزه

موزه دهکده برنابی در سال 1971 به عنوان بخشی از پروژه صد ساله برنابی با هدف خاص ایجاد شهر کوچکی که تاریخ اولیه بریتیش کلمبیا را منعکس می نماید، شروع به کار کرد. بنای اصلی این مکان، دهکده میراث نامگذاری و در 11 آوریل 1971 افتتاح شد. ساخت و ساز آن تنها چند ماه به طول انجامید.

مراسم افتتاحیه رسمی در 19 نوامبر 1971 بود. تقریباً 15000 نفر از این روستا بازدید کردند که فقط به مدت سه روز به روی عموم باز بود. این موزه با مجموعه آهنگری، کالسکه سواری و دوچرخه فروشی، فروشگاه عمومی، مدرسه، خانه عمارت (الورث)، بستنی فروشی، داروخانه، آرایشگاه، مغازه دندانپزشکی، مغازه واردات عمومی چینی، چاپخانه و ایستگاه تراموا افتتاح شد.

موزه روستای برنابی امروز

این موزه که 10 هکتار زمین را در بر می گیرد، امروز دهکده ای بازسازی شده بر اساس دهه 1920 را تشکیل می دهد که شامل 31 ساختمان، به همراه کارکنان با لباس رسمی و مخصوص شغل آنها است که مشاغل سنتی را به نمایش می گذارند. در این ساختمان ها شما با کسب و کارهای قدیمی چون آهنگری، گیاه شناسی چینی و مدرسه Seaforthآشنا می شوید.

بعضی از ساختمان های این دهکده ساختمان های میراثی اصلی هستند که از مکان های دیگر منتقل شده و بازسازی شده اند. بقیه ساختمان های مشابهی هستند که برای نگهداری مصنوعات خاص، از جمله تراموای بین شهری راه آهن برقی 1912 بریتیش کلمبیا ساخته شده اند. این موزه بعلاوه به خاطر چرخ فلک پارکر CW مدل 1912 که در دسترس بازدیدکنندگان برای سوار شدن است، معروفیت دارد.

موزه بعلاوه فضایی را برای بازدیدکنندگان فراهم می نماید تا در خصوص اولین ملل و رابطه آنها با بریتیش کلمبیا قبل از ورود مهاجران استعماری، بیاموزند. در خانه آموزش بومی، بازدیدکنندگان درک بهتری از اهمیت زمین از دیدگاه بومی پیدا خواهند کرد.

موزه ونکوور یک موزه تاریخ مدنی و برنده جایزه است که در پارک ونیر، ونکوور، بریتیش کلمبیا واقع شده است. این موزه در حال حاضر بزرگترین موزه مدنی در کانادا و قدیمی ترین موزه در شهر ونکوور است.

تاریخ موزه

این موزه به وسیله انجمن هنری، تاریخی و علمی ونکوور (AHSA)، که در 17 آوریل 1894 تشکیل شد، تأسیس شد و خرید منظم آثار باستانی برای مجموعه های AHSA از آن موقع شروع شد.

موزه ونکوور امروز

ماموریت اعلام شده موزه ونکوور دستیابی به درک عمیق تر از ونکوور به وسیله داستان ها، اشیاء و تجربیات مشترک است. این موزه که تاریخ شهر را به نمایش می گذارد، مکانی مناسب برای خانواده با تابلوهای نئونی قدیمی و آثار باستانی است. این موزه دارای نمایشگاه های دائمی و موقت متعددی در کنار گالری های متعددی است که تاریخ شهر را در قرن بیستم به نمایش می گذارد.

این موزه دارای مجموعه بزرگی از اشیاء است که تا حد زیادی منعکس کننده علایق اهداکنندگان و متصدیانی است که در طول سال ها در خصوص خرید تصمیم می گرفتند. اینها شامل اقلام قوم شناسی، آثار باستانی آسیایی و مصری و یادگاری های مربوط به شخصیت ها و رویدادهای مهم در طول تاریخ ونکوور است.

چطور به این موزه برسیم ؟

موزه ونکوور در پارک خوش چشم انداز Vanier واقع شده است. تنها 5 دقیقه رانندگی از مرکز شهر ونکوور یا 20 دقیقه پیاده روی در امتداد پیاده روی اقیانوس تا جزیره گرانویل یا ساحل کیتسیلانو فاصله دارد. این موزه به آسانی به وسیلهFalse Creek Ferries، Mobi Bike Share Program و City Transit قابل دسترسی است. اگر با اتوبوس سفر می کنید، از اتوبوس شماره 2 یا 32 بهره ببرید و از خیابان کورنوال و خیابان سرو خارج شوید.

منبع: گردشبان
انتشار: 28 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2203

به "موزه روستای برنابی و موزه ونکوور؛ 2 موزه مهم تاریخ ونکوور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه روستای برنابی و موزه ونکوور؛ 2 موزه مهم تاریخ ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید