مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

به گزارش مینی نت، برای اینکه هزینه های سفر خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، در فصل کم توریست مکزیک سفر کنید؛ یعنی از اواخر آوریل تا اوایل دسامبر. در این فاصله می توانید از قیمت های پایین اماکن اقامتی و رستوران ها بهره ببرید.

مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

در مکزیکو سیتی جاذبه های توریستی فراوانی وجود دارد اما دیدنی ترین آنها بدون شک کلیسای جامع متروپولیتانا است؛ عظیمترین و قدیمی ترین کلیسای جامع در آمریکای لاتین که سازه قرن شانزدهمی آن مشرف به پلازای مرکزی شهر قرار گرفته است. معماری این بنا تلفیقی از معماری باروک و معماری سنتی مکزیک است. علاوه بر معماری بنا، این کلیسا از جهات دیگر هم حائز اهمیت است. دخمه های قدیمی زیر بنا و مجموعه های وسیعی از اثار هنری بر جذابیت این کلیسا افزوده اند.

این شهر باستانی مایایی یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های تاریخی و فرهنگی مکزیک است. این مجموعه در 55 کیلومتری جنوب مریدا در یوکاتان واقع شده است. این شهر ابتدا در قرن نهم ساخته شده است و در گذشته، پایتخت این منطقه بوده است. حکاکی های روی سنگ در بناهای این مجموعه باستانی بسیار شگفت انگیز و دیدنی هستند. یکی از بناهایی که دیدن آن را در این شهر باستانی نباید از دست بدهید، هرم جادوگر، بلندترین هرم در مجموعه تاریخی اوکسمال است.

منبع مقاله: راهنمای سفر به مکزیک

انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1802

به "مقاله: راهنمای سفر به مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای سفر به مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید