تور یونان ارزان: معرفی برترین رستوران های آتن

به گزارش مینی نت، تاریخ آتن و معماری باستانی آن باعث شده است تا هر سال گردشگران بسیاری به این منطقه سفر نمایند. رستوران های این شهر در میان مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب هستند و شما می توانید تلفیقی از سنت های آن ها را در سبک غذای شان نیز ببینید. اگر می خواهید برترین رستوران های شهر آتن را بشناسید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

تور یونان ارزان: معرفی برترین رستوران های آتن

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

برترین رستوران های شهر آتن

رستوران فانکی گورمه

این رستوران یکی از مکان هایی است که خلاقانه ترین و خوش طعم ترین غذاها را طبخ می نماید و دو ستاره میشلین دارد. هدف آن ها این است که سنت های خود را زنده نمایند و برای مشتریان خود غذاهایی بی نظیر سرو نمایند. این رستوران دارای دو ستاره میشلین است و شما می توانید با خیال راحت از غذاهای آن لذت ببرید. با ورق زدن منوی این رستوران اوج خلاقیت آن ها در آشپزی را خواهید دید.

رستوران اسپاندی

این رستوران دو ستاره میشلین دارد و از محبوب ترین و برترین رستوران های شهر آتن است. این رستوران در نزدیکی ورزشگاه پاناتنیان ماربل واقع شده است و تجربه ای بسیار خاص را به شما هدیه می دهد. غذاهای این رستوران با الهام از غذاهای فرانسوی طبخ می گردد و با توجه به محیط زیبای رستوران شما در این مکان تجربه ای لذت بخش خواهید داشت. خرید بلیط هواپیما آتن

رستوران ماتسوهیسا

این رستوران در منطقه کاخ آستی و در کناره دریای اژه واقع شده است. طراحی بسیار زیبای این رستوران و منظره دریایی بی نظیر آن باعث شده است تا فضای بسیار آرامش بخش ارگانیک و مینیمال زیبایی را برای مشتریان فراهم کند. آقای نوبو ماتسوهیسا سرآشپز رستوران ماتسوهیسا منوی این رستوران را با سوشی های متنوع تازه و غذاهای بسیار لذیذ و خلاقانه تنظیم نموده است. اگر می خواهید بدون صرف غذا فقط در زیبایی طبیعت و محیط اطراف خود غرق شوید و لحظاتی را در آرامش سپری کنید تنها کافیست از بار نوشیدنی این رستوران بهره ببرید و از نوشیدنی خود در فضایی منحصربفرد لذت ببرید.

رستوران اوریزونتس

این رستوران در بالاترین نقطه شهر آتن یعنی منطقه لیکابتوش قرار گرفته است. منظره رویایی این رستوران سبب شده است تا این مکان یکی از برترین رستوران های شهر آتن باشد. طراحی داخلی رستوران بسیار زیبا و مدرن است و حال وهوای دلچسبی را برای مشتریان فراهم نموده است. غذاهای این رستوران با الهام از غذاهای مدیترانه ای و هم چنین یونانی تهیه می شوند و در طبخ آن ها از مواد اولیه تازه استفاده می گردد. اگر می خواهید یک وعده غذای رومانتیک و خوش طعم را در شهر آتن میل کنید این رستوران برترین مکان برای شماست.

رستوران آگلی زاپیو

این رستوران زیبا در منطقه زاپیو گاردنز قرار گرفته است و مکانی ایده آل برای رسیدن به آرامش و فرار از سروصدا و همهمه شهر است. ساختمان این رستوران در سال 1904 میلادی بنا شده است و منظره آکروپولیس و تپه لیکابتوس از تراس آن نمایان است. در طبخ غذاهای این رستوران از ادویه جات سنتی یونانی استفاده می گردد و غذاهای بسیار لذیذ با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می دهد.

رستوران موزه آکروپولیس

موزه آکروپولیس به عنوان یکی از مدرن ترین و پیروز ترین موزه ها است و هر سال گردشگران زیادی برای بازدید از آن به شهر آتن می آیند. در این موزه رستورانی نیز برای رفاه حال بازدید نمایندگان برپا شده است که محبوبیت زیادی نیز دارد. شما می توانید هنگام صرف غذا در این رستوران از منظره زیبای آکروپولیس نیز لذت ببرید. سفر به یونان

رستوران استروفی

این رستوران در سال 1957 افتتاح شده است و در کنار صخره آکروپولیس واقع شده است. رستوران استروفی یکی از تاریخی ترین رستوران های شهر آتن است و غذاهای سنتی یونانی و غذاهای مدیترانه ای را برای مشتریان سرو می نماید. دکوراسیون این رستوران نیز بسیار دلنشین است و دیوارهای آن مملوء از آثار هنری زیبا و چشم نواز است. این رستوران دارای یک قسمت فضای باز مسقف نیز است که در روزهای آفتابی می توانید غذای خود را در آن قسمت میل کنید و از هوای مطبوع نیز لذت ببرید.

رستوران کیکو

این رستوران یک رستوران درجه یک ژاپنی است و در سال 1993 میلادی افتتاح شده است. رستوران کیکو بسیار محبوب مردم محلی و گردشگران خارجی است و اولین رستوران ژاپنی شهر آتن محسوب می گردد. این رستوران نشاندهنده فرهنگ و آشپزی کشور ژاپن است و فضایی بسیار الهام بخش دارد. رستوران کیکو دارای دو شعبه تابستانی و زمستانی است که شعبه تابستانی آن در جزیره مایکونوش و شعبه زمستانی آن در مرکز شهر آتن است. اگر به غذاهای ژاپنی علاقه دارید حتما به این رستوران بروید و از طعم بی نظیر غذاهای ژاپنی لذت ببرید.

رستوران و بار روف گاردن جی بی

این رستوران در هتل گراند بروتاین (Hotel Gande Bretagne) واقع شده است و یکی از زیباترین منظره ها و دکوراسیون ها را دارد. این رستوران مدرن در یکی از مشهورترین منطقه ها شهر آتن قرار گرفته است و غذاهای یونانی آن بسیار مورد توجه است. شما می توانید تا هنگام آماده شدن غذای تان شیوه کار افراد در آشپزخانه را ببینید و لذت ببرید. پس از سفر به یونان دلتنگ چه می شوید؟

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1823

به "تور یونان ارزان: معرفی برترین رستوران های آتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: معرفی برترین رستوران های آتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید