مبارزه دو کاراته کای ایرانی در ونیز، مدیریت یک بانوی محجبه ایرانی

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، این مسابقات با حضور 3190 کاراته کا از 68 کشور روز آدینه به میزبانی ایتالیا در شهر ونیز شروع شد. بعد از حضور رسمی کاراته در بازیهای المپیک 2022 جوانان، کشورهای مختلف با انگیزه بیشتری در چنین مسابقاتی حضور پیدا نموده اند به نوعی که آمار شرکت کنندگان در این رقابتها در نوع خود یک رکورد محسوب می گردد.

مبارزه دو کاراته کای ایرانی در ونیز، مدیریت یک بانوی محجبه ایرانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

از کشورمان دو کاراته کا در رده های نوجوانان و جوانان با مربیگری هادی عرب به صورت شخصی در این مسابقات شرکت نموده اند. محمد رضا ساوری در وزن 55- کیلوگرم رده سنی جوانان روز گذشته به روی تاتامی رفت که بعد از رجحان 4 بر یک مقابل محمد ژاکونه از فرانسه و 13 بر یک مقابل مارک لاگوتین از اکراین، در مبارزه سوم در یک مبارزه نزدیک 10 بر 9 نتیجه را به نیکولاس تامس از اسلوونی واگذار کرد و با شکست این حریف در مبارزه بعدی، ساروی از حضور در گروه شانس مجدد بازماند و از دور رقابتها کنار رفت.

همچنین متین محمدی یکتا نیز در کاتای انفرادی نوجوانان امروز به روی تاتامی خواهد رفت. وی در گروه ششم با نمایندگان روسیه، کرواسی، پرتغال، اسپانیا، اتریش، ایتالیا و اسلوونی همگروه است.

این رقابتها بر روی هشت تاتامی با قضاوت یکصد داور جهانی در حال پیگیری است که جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته در این رقابتها مسئولیت تیم داوری را برعهده دارد.المیرا گوزل زاده همسر سلیمی و دیگر داور جهانی کشورمان با تصمیم مسئولان برگزاری، مدیر تاتامی شماره سه این رقابتها می باشد.

با تصمیمی فدراسیون جهانی قرار است از ابتدای سال 2020 در رقابتهایی رده سنی جوانان که در قالب لیگ جهانی برگزار می گردد، رنکینگ کاراته کاها همانند رده بزرگسالان برای انتخاب کاراته کاها جهت شرکت در المپیک 2022 محاسبه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 534

به "مبارزه دو کاراته کای ایرانی در ونیز، مدیریت یک بانوی محجبه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه دو کاراته کای ایرانی در ونیز، مدیریت یک بانوی محجبه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید