لمپارد رسماً به منچسترسیتی پیوست

به گزارش مینی نت، خبرنگاران: باشکاه منچسترسیتی خبر پیوستن هافبک تیم ملی انگلیس به این تیم را اعلام نمود.

لمپارد رسماً به منچسترسیتی پیوست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فرانک لمپارد، هافبک پیشین تیم فوتبال چلسی که به تازگی با قراردادی دو ساله و با دستمزد هفتگی 113 هزار یورو به تیم نیویورک سیتی آمریکا ملحق شده است با عقد قراردادی که تا ماه ژانویه 2015 اعتبار دارد به تیم منچسترسیتی پیوست.

لمپارد 36 ساله که پیش از این 13 سال در چلسی عضویت داشته در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت: ملحق شدن به منچسترسیتی فرصتی شگفت انگیز برای من است تا با تمرین و بازی کردن در بالاترین سطح اطمینان حاصل پیدا کنم که در بهترین شرایط به نیویورک بازمی گردم. این فصلی جدید در دوران حرفه ای من است و از این تجربه واقعاً هیجان زده هستم.

هافبک سه شیر پس از ویلی کابایرو، فرناندو و باکاری سانیا چهارمین بازیکنی است که در جابجایی تابستانی 2014 به آبی های منچستر ملحق شد. این بازیکن باتجربه همچنین توضیح داد: تا کنون با مانوئل پیگرینی و بعضی بازیکنان منچسترسیتی ملاقاتی داشته ام و حالا به دنبال این هستم تا پیش از بازگشت به نیویورک سیتی سهمی در موفقیت های من سیتی داشته باشم.

مانوئل پیگیرینی، سرمربی قهرمان لیگ برتر انگلیس گفت: فرانک، هافبکی سطح بالاست و بازی در کنار او فرصتی استثنایی برای بازیکنان منچسترسیتی و نیویورک سیتی است. خود من هم بی صبرانه منتظر کار با او و معرفی اش به اعضای تیم هستم. نیویورک سیتی با امضای قرارداد با لمپارد ترکیب خوبی را برای خود ساخت و از اینکه می توانیم او را در نیم فصل اول در اختیار داشته باشیم خیلی خوشحالم، پس به او یاری خواهیم کرد تا برای چالشی جدید آماده گردد.

کلودیو رینا، مدیر ورزشی تیم فوتبال نیویورک سیتی هم مطرح نمود: حضور در منچسترسیتی فرصت فوق العاده ای برای فرانک است. او پس از حضور در جام جهانی با تیم ملی انگلیس در فرم و شکل خوبی واقع شده است و حالا با باشگاه دیگرمان در منچستر تمرین و بازی می نماید و با آمادگی کامل برای فصل جدید MLS آماده خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 556

به "لمپارد رسماً به منچسترسیتی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد رسماً به منچسترسیتی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید