لزوم حمایت از بیمه ها در صورت قطع عرضه ترجیحی داروها

به گزارش مینی نت، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت حمایت از بیمه ها در صورت قطع ارز ترجیحی داروها تاکید نمود.

لزوم حمایت از بیمه ها در صورت قطع عرضه ترجیحی داروها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت حمایت از بیمه ها در صورت قطع ارز ترجیحی داروها تاکید نمود.

شهرام غفاری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره شرایط پوشش بیمه ای داروها در صورت قطع ارز ترجیحی گفت: قیمت داروها در این شرایط دو برابر و گاه تا 4 برابر افزایش خواهد داشت.

وی اضافه نمود: در صورتی که دولت با حمایت از بیمه ها معادل ریالی آن را در اختیار قرار دهد مسئله ای پیش نخواهد آمد اما در غیر این صورت بیمه شدگان هزینه های فرانشیز بیشتری برای تهیه داروها باید بپردازند.

غفاری اضافه نمود بیشتر داروهای بیماران خاص به صورت 100% تحت پوشش بیمه قرار گرفته است اما بعضی داروهای تجویز شده پزشکان پوشش بیمه ای ندارد و قیمت نسخه های آنان بالاست.

غفاری اضافه نمود: بیشتر داروهای بیماران مبتلا به سرطان نیز تا 95 درصد تحت پوشش بیمه است اما بعضی از داروهای این بیماران پوشش بیمه ای ندارد و قیمت آنها گران است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2006

به "لزوم حمایت از بیمه ها در صورت قطع عرضه ترجیحی داروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حمایت از بیمه ها در صورت قطع عرضه ترجیحی داروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید