قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف

به گزارش مینی نت، خبرگزاری خبرنگاران- قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف چگونه تعین می گردد؟ چوب به کار گرفته شده، زمان در نظر گرفته شده در پرسه ساخت محصول، در نظر دریافت تم های رنگی ایرانی و ترکی و ده ها امر دیگر. در زمان تعین قیمت یک محصول چوبی تاثیر گذار است. سرویس خواب های ام دی افی از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته اند. تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و احتیاج خود دست به انتخاب بزنید. این مهم بر اساس متریال متفاوت، تم های رنگی متمایز و سبک های ساخت خاص و منحصر به فرد برای شما مد نظر قرار داده شده است. از آنجایی که در بازار های سنتی این محصولات از تنوع بسیار گسترده ای بهره گرفته اند. باید بگوییم انتخاب بسیار سخت می گردد. وقتی یک طرح و ایده خاص را در نظر نداشته باشیم. حال آنکه با مراجعه به وب سایت های فروشگاه ای بی آنکه بخواهیم زمان زیادی را صرف رفت و آمد در بازارهای سنتی بکنیم. به راحتی می توانیم متناسب با سبک طراحی دیزاین داخلی منزل محصول ایده آلی را خریداری کنید.

قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف

فروشگاه های اینترنتی این مهم را برای شما فراهم آورده اند. تا بتوانید علاوه بر انتخاب طرح و ایده دلخواه خود سایز و تم رنگی را نیز متناسب با فضا سازی منزل تان مد نظر قرار دهید. سپس اقدام به سفارشی سازی کردن محصول کنید. در مقاله پیش رو سر بر آن داریم سرویس خواب های شیک و ارزان قیمتنسبت به عرف بازار مطالبی را شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. اگر به هر دلیلی تا کنون پیروز به خرید یک سرویس خواب شیک و لوکس با یک قیمت مقرون به صرفه نشده اید. به شما توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. در انتها این مقاله قیمت چند سرویس خواب لوکس و استثنایی را همراه با پارامترهای انتخابی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. تا یک انتخاب ایده آل و مناسب با بودجه ای که در اختیار شما قرار گرفته است به خانه تان مهمان گردد.

سرویس خواب ام دی افی

سرویس خواب های ام دی افی با طرح ها و متریال های بسیار متمایزی طراحی و ساخته می شوند. همانطور که در تصویر ارائه شده مشاهده می کنید. برای پیش فرض نمونه این سرویس خواب با استفاده از پارچه و چوب به صورت ترکیبی ساخته شده است. تا شما بتوانید در یک تضاد زیبایی بصری بسیار بی نظیر را مشاهده کنید. همانطور که مشهود است تخت خواب با متریال چوب ساختار اصلی آن تشکیل شده است. اما برای تاج تخت برای راحتی و زیبایی بیشتر از پارچه چرمی با طراحی مشبک دوزی ایده گرفته شده است. که این امر خود سبب زیباتر جلوه دادن این سرویس چوب شده است.

زیرا میز، دراور، کمد، میز کنار تختی نیز با دو تم رنگی مشکی و قهوه ای ساخته شده است. که خود با ترکیب چرم بسیار هم راستا است. شما می توانید برای این ایده پردازی تم رنگی مد نظر خود را مشاورین بخش فراوری اطلاع دهید. یا اینکه با بهره دریافت از دیوارپوش کفپوش رنگ روشن این محصول و متمایز را به خانه خود مهمان کنید. از زیبایی بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید. همانطور که می دانید سرویس خواب های ام دی افی نسبت به سرویس خواب های چوبی از رنج قیمتی بسیار ایده آلی بهره گرفته اند. تا شما بتوانید برای اتاق خواب های خود و یا برای خرید جهیزیه با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه محصولی ایده آل را از آن خود کنید.

تنوع سرویس خواب شیک

همانطور که می دانید سرویس خواب ها با سه سبک متفاوت سبک مدرن، سبک کلاسیک و سبک سلطنتی برای شما در نظر گرفته شده اند. تا بتوانید بر اساس ایده پردازی در منزل خود از آن پیروی می کنید. دست به انتخاب بزنید. همانطور که می دانید ساده ترین سبک به سبک مدرن مشهور است. در این تصویر سازی شما می توانید سادگی در عناصر چوبی را به راحتی مشاهده کنید. حذف تمام دسته ها و دستگیره ها، حذف تمام منحنی ها از روی کار و حذف تمام موارد حاشیه ای که بیشتر بر روی کارهای کلاسیک و سلطنتی دیده می گردد. سبب ساخت یک سرویس خواب مدرن می گردد. این امر هیچ آشفتگی و به هم ریختگی را در فضاهای کوچک برای شما فراهم نمی آورد. البته اگر اگر مساحت اتاق خواب شما خیلی کم باشد. حال اگر به اندازه کافی فضا در اختیار شما و در اتاق خوابتان فراهم باشد.

بهره گیری از سرویس های لوکس و بسیار بی نظیر سلطنتی و کلاسیک هیچ لطمه ای به دکوراسیون داخلی منزل شما نمی زند. بلکه سبب می گردد خانه شما لوکس تر نیز به تصویر کشیده گردد. البته باید این مهم را در نظر داشته باشید هنر منبت کاری پیاده شده بر روی کارهای کلاسیک و سلطنتی قدری قیمت سرویس خواب های شما را بیشتررقم می زند. شما می توانید بر اساس طراحی که در منزل از آن پیروی می کنید و یا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید یک سرویس خواب شیک کنید.

خرید سرویس خواب ارزان و پارامترهای انتخابی

همانطور که می دانید هیچ ارزانی بی دلیل نیست. بهره دریافت از متریال بی کیفیت یکی از دلایل بسیار مهمی است. که سبب می گردد شما یک محصول ارزان قیمت را به خانه مهمان کنید. اما برای شما پیشنهاد سازنده دیگری داریم به شما توصیه می کنیم. به جای خرید یک سرویس خواب بی کیفیت و ارزان قیمت تنها یک پارامتر از سرویس خواب های شیک را با همان بودجه و نرخ خریداری کنید. به عنوان مثال به جای خرید تخت خواب، کنار تختی، میز توالت، دراور، آینه قدی و کمد تنها در قدم اول یک تخت خواب مقرون به صرفه و با کیفیت را خریداری کنید. این امر را با برنامه ریزی برای خریدهای بعدی سایر پارامترهای مصنوعات چوبی مدنظر قرار دهید. یعنی یک بار میز دراور و بار دیگر آینه قدی را خریداری کنید.

با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید در قدم اول شما صاحب یک سرویس خواب باکیفیت شده اید. در گام بعدی شما از خرید محصولات ارزان قیمت در امان مانده اید. و در طی گذر زمان می توانید یک دکوراسیون بسیار لوکس و منحصر به فرد را در خانه خود شاهد باشید. به شما توصیه می کنیم به جای خرید از واسطه ها و دلالان که سودهای بی دلیل و بی جایی را به شما تحمیل می نمایند. به وب سایت های فروشگاهی نظیر وب سایت مبل و میز سری بزنید. تا بر اساس احتیاج و سلیقه خود با رنج های قیمتی متفاوت علاوه بر سرویس خواب از سایر محصولات دیگر چوبی نیز بهره مند شوید.

کلام آخر پیرامون خرید سرویس خواب ام دی افی

همانطور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید. برای خرید سرویس خواب های ام دی افی انتخاب های بیشماری در پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است. در قدم اول می توانیم به سبک طراحی این محصولات اشاره داشته باشیم. اگر شما هوادار تاج و تخت های بسیار عظیم هستید. باید به شما بگوییم شما علاقمند به دکوراسیون های سلطنتی می باشید. برای این منظور باید تختخواب های زیبا تاج تخت های عظیم و تم های رنگی طلایی را مد نظر قرار دهید. از سوی دیگر به کسانی که سادگی اصلی ترین پارامتر زمان دیزاین برای آنها محسوب می گردد. باید بگوییم دکوراسیون های مدرن ایده آل ترین گزینه انتخابی برای آنها محسوب می گردد. در نهایت نیز سبک کلاسیک را به کسانی توصیه می کنیم. که هوادار دکوراسیون های لوکس سنتی و نوستالژی هستند. پس باید بگوییم برای خرید سرویس خواب های ام دی افی نه تنها رنگ که انتخاب های بیشمار دیگرینیز در پیش روی شما عزیزان قرار گرفته است. به عنوان مثال می توانیم به ترکیب دو متریال متفاوت که می تواند پارچه و چرم باشد که با چوب تلفیق شده است اشاره داشته باشیم .

این امر می تواند با یک تم رنگی یا چند آیتم رنگی برای شما در نظر گرفته گردد در آخر باید بگوییم به جای صرف هزینه های اندک برای خرید یک محصول به کیفیت تمامی پارامترهای یک سرویس خواب را در بر دارد. بهتر است یک پارامتر از یک سرویس خواب با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید .تا سالیان سال از وجود آن در منزل خود نهایت لذت را ببرید. امید است مطالب پیش رو در راستای آشنایی بیشتر شما عزیزان با محصولات چوبی و سرویس خواب های ام دی افی مورد توجه تان قرار گرفته باشد و با دید بازتری از این پس دست به خرید بزنید. برای رویت طرح ها میتوانید به آدرس https://moblomiz.com/Products/bed-Set مراجعه کنید

قیمت سرویس خواب شیک و ارزان

سرویس خواب ام دی اف

قیمت تمام شده

تخت

میز آرایش

پاتختی

سرویس خواب دونفره عروس

21,100,000 تومان

11,840,000 تومان

5,900,000 تومان

3,360,000 تومان

تخت خواب دونفره آنیتا

13,965,000 تومان

8,820,000 تومان

4,410,000 تومان

735,000 تومان

تخت دو نفره آذین

12,613,000 تومان

6,792,500 تومان

4,851,000 تومان

970,200 تومان

سرویس تخت خواب دو نفره هامون

12,279,000 تومان

6,765,000 تومان

4,595,800 تومان

918,500 تومان

سرویس خواب امید

9,962,000 تومان

5,362,500 تومان

3,830,200 تومان

770,000 تومان

سرویس خواب رویال

16,900,000 تومان

9,100,000 تومان

6,500,000 تومان

1,300,000 تومان

سرویس خواب رایکا

13,325,000 تومان

5,037,558 تومان

6,610,538 تومان

1,677,692 تومان

سرویس خواب آهو

9,958,000 تومان

5,362,500 تومان

3,830,200 تومان

765,600 تومان

سرویس خواب ملیسا

11,616,000 تومان

6,407,500 تومان

4,340,600 تومان

867,900 تومان

سرویس خواب فیلا

14,030,000 تومان

5,373,544 تومان

6,643,244 تومان

2,013,680 تومان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1574

به "قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت سرویس خواب شیک و ارزان ام دی اف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید