قصابیان: سعی کردم در منصور به شهید ستاری ادای دین کنم

به گزارش مینی نت، بازیگر نقش شهید منصور ستاری گفت: من تمام تلاشم را کردم تا دین خود به شهید منصور ستاری را ادا کنم، در کل باید مردم قضاوت کنند که مجموع اثر ادای دین درستی به شخصیت شهید ستاری هست یا خیر، وی کاراکتری بود به دنبال سازندگی که هیچگاه از راستا خود خسته نشد.

قصابیان: سعی کردم در منصور به شهید ستاری ادای دین کنم

محسن قصابیان درباره چگونگی ایفای نقش شهید ستاری گفت: فیلمنامه منصور سال گذشته و توسط کیومرث مرادی از دوستان تئاتری ام به دستم رسید، بعد از خوانش فیلم متوجه شدم که با وجود مضمون دفاع مقدسی خود هیچگونه شعارزدگی در آن وجود ندارد.

وی به همین دلیل ادامه داد: پس از خوانش فیلمنامه اینکه اثر درباره یک فرمانده نیروی هوایی بزرگ بود مرا ترغیب کرد تا در پروژه حاضر شوم، از سویی وجوه انسانی اثر بیشتر از وجوه نظامی و خشک و ارتشی مورد نظر فیلمنامه نویس و کارگردان بود که این عامل خودش اثر را دلپذیرتر می کرد.

بازیگر نقش شهید منصور ستاری درباره نزدیک بودن به کاراکتر این شهید بزرگوار اضافه نمود: بنیان و اساس رسیدن به نقش برای من کارگردان اثر بود، منتها پیش از آن تحقیقات لازم و هرچه آنچه که لازم بود درباره این شخصیت بدانم را خواندم و مطالعه کردم، خوشبختانه سیاوش سرمدی اطلاعات بسیار دقیقی از زندگی این شهید بزرگوار داشت و همین عاملی بود تا من بتوانم راحت تر به کاراکتر برسم.

وی در همین رابطه تاکید کرد:

خوشبختانه فیلمنامه منصور به درستی و با دقت و رعایت تمامی جزئیات نوشته شده بود و همین عاملی شد تا من هم به عنوان بازیگر بتوانم راحت تر با کاراکتر ارتباط برقرار کنم.

قصابیان درباره کیفیت فیلم سینمایی منصور اظهار کرد: از نظر من مخاطب باید درباره این فیلم نظر نهایی را بدهد، من به عنوان یکی از عوامل فیلم فرد مناسبی برای قضاوت در مورد آن نیستم، تا آنجایی که با من است از اثر لذت بردم و از حضور در آن راضی هستم.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را کردم تا دین خود به شهید منصور ستاری را ادا کنم، در کل باید مردم قضاوت کنند که مجموع اثر ادای دین درستی به شخصیت شهید ستاری هست یا خیر، وی کاراکتری بود به دنبال سازندگی که هیچگاه از راستا خود خسته نشد.

منبع: همگردی
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1462

به "قصابیان: سعی کردم در منصور به شهید ستاری ادای دین کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصابیان: سعی کردم در منصور به شهید ستاری ادای دین کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید