قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، نمایندگان ایران از رسیدن به فینال بازماندند، نبی رضایی فینالیست شد

به گزارش مینی نت، نمایندگان ایران از رسیدن به فینال رقابت های قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا بازماندند.

قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، نمایندگان ایران از رسیدن به فینال بازماندند، نبی رضایی فینالیست شد

به گزارش خبرنگاران، ایلیا نادرنژاد ملی پوش کایاک جوانان ایران در گروه اول مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی به آب زد و با ثبت زمان 4 دقیقه و 220 هزارم ثانیه به عنوان نفر هشتم گروه، کارش را تمام کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

نادرنژاد پس از حریفانی از روسیه، چک، آلمان، نیوزلند، پرتغال، اسلواکی و ایتالیا و بالاتر از نماینده استونی به کارش در این بخش سرانجام داد.

عرفان زنده پی ملی پوش کانو کانادایی جوانان ایران نیز در گروه دوم مرحله نیمه نهایی رقابت های جهانی به آب زد و با ثبت زمان 4 دقیقه و 23 ثانیه و 620 هزارم ثانیه به عنوان نفر هفتم گروه، کارش را تمام کرد و از رسیدن به فینال بازماند.

زنده پی پس از حریفانی از ایتالیا، بلاروس، اسلواکی، بلغارستان، کانادا و ازبکستان و بالاتر از ورزشکاران شیلی و انگلستان به کارش در این بخش سرانجام داد.

محمد نبی رضایی در نیمه نهایی و در گروه خود با زمان 4 دقیقه و 3 ثانیه و 554 هزارم ثانیه اول شد و به عنوان قایق اول به فینال A راه یافت. فینال گروه A ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت ایران بر گزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 248

به "قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، نمایندگان ایران از رسیدن به فینال بازماندند، نبی رضایی فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایقرانی آب های آرام زیر 23 سال و جوانان دنیا، نمایندگان ایران از رسیدن به فینال بازماندند، نبی رضایی فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید