فرم بینی تان درباره شخصیت شما چه می گوید؟

به گزارش مینی نت، بینی هر کسی در نوع خودش منحصر به فرد است و هیچ دو بینی ای دقیقاً شبیه به یکدیگر نیستند. با این حال، تحقیقات نشان داده همین بافتی که بینی ما را تشکیل می دهد می تواند چیز های زیادی را درباره شخصیت مان آشکار کند.

فرم بینی تان درباره شخصیت شما چه می گوید؟

محققان با آنالیز فرم های مختلف بینی به نتایج جالبی دست یافتند.

1- بینی رومی

کسانی که این نوع بینی کشیده و سر پایین را دارند، شجاع اند، از قدرت تصمیم گیری برخوردارند و می توانند درباره مسائل به طور واضح فکر نمایند. آن ها افراد بسیار بلند پروازی هم هستند و شیفته چالش اند. دستیابی به موفقیت با رسیدن به میانسالی برای آن ها امری عادی است.

2- بینی کوتاه

کسانی که بینی کوتاهی دارند معمولاً از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند. آن ها علاقه ویژه ای به آزادی دارند، اما می توانند حسود باشند.

3- بینی خمیده

داشتن بینی خمیده اغلب نشان دهنده استراتژیک بودن یک فرد است. علاوه بر این، نشان می دهد که یک شخص از روحیه کارآفرینی برخوردار است و انگیزه روانی و استقامت زیادی دارد.

4- بینی تخت

کسانی که چنین بینی کوچک و سربالایی دارند که اغلب، حفره های آن دیده می گردد، شاید ادعا نمایند که درباره جهان و آدم ها چیز های زیادی می دانند، اما در حقیقت، افراد بی خیالی هستند، امری که گاهی آن ها را به دردسر می اندازد.

5- بینی سر بالا

بینی سر بالا شبیه به بینی تخت است. با این حال، نوک آن عمودی و گرد است. داشتن این نوع بینی اغلب به این معنی است که فرد اهل عمل، قابل اعتماد و میانه رو است.

6- بینی یونانی

کسانی که بینی صاف و مستقیمی دارند، معمولاً صبورند و می توانند به طور واضح درباره مسائل فکر نمایند. آن ها برای رسیدن به اهداف خود ثابت قدم اند و قابل اتکا محسوب می شوند.

7- بینی عقابی

بینی عقابی میان کسانی که رایج است که آرزوی موفقیت دارند. زنانی که بینی عقابی دارند می توانند در زمینه تحصیلات از بقیه پیشی یگیرند و ممکن است از حس ششم قوی ای هم برای یافتن فرصت های خوب تجاری برخوردار باشند.

8- بینی گوشتی

کسانی که بینی گوشتی دارند معمولاً دست و دلباز، احساسی و حساس، اما در عین حال، محتاط اند. در زندگی شخصی، آن ها مشتاق یاری به دیگران اند. زنانی که از این نوع بینی برخوردارند می توانند در رشته اقتصاد خانه (که با اقتصاد و مدیریت خانه، خانواده و جامعه مربوط است) و دیگر رشته های مرتبط مانند هتل داری بسیار رشد نمایند.

9- بینی قوزدار

بینی قوزدار شاید فردا را قوی و مصمم نشان دهد، اما کسانی که این نوع بینی را دارند معمولاً بسیار دست و دلبازند.

10- بینی تخت

داشتن بینی تخت به این معنی است که فرد از انواع مختلفی از توانایی ها برخوردار است و شیفته سرگرمی و خوشگذرانی است. این افراد را حتی اگر خیلی خوب هم نشناسید، به نظر می آیند که نگاه خوش بینانه ای به زندگی دارند.

11- بینی باریک

کسانی که بینی باریکی دارند از اعتماد به نفس برخوردارند. آن ها معمولاً مصمم و آسیب پذیرند و علاقه ویژه ای به مسائل معنوی دارند.

12- بینی کشیده

کسانی که این نوع بینی را دارند معمولاً از درک زیادی در زمینه هنر و زیبایی شناسی برخوردارند. آن ها شخصیت مغرور، اما بی قراری دارند و تنهایی و خلوت را به شلوغی ترجیح می دهند.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2246

به "فرم بینی تان درباره شخصیت شما چه می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرم بینی تان درباره شخصیت شما چه می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید