علیرضاجهانبخش در جالب ترین نشست خبری!

به گزارش مینی نت، تمرینات تیم فاینورد، قهرمان فصل گذشته اردیویسه، شروع شده و روز گذشته در انتهای هفته، مراسم OPEN DAY یا برگزاری یک نشست خبری با حضور هواداران خردسال برگزار گردید که در این همایش، بچه ها هوادار فاینورد می توانستند از بازیکنان باشگاه مورد علاقه خود سوال نمایند.

علیرضاجهانبخش در جالب ترین نشست خبری!

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی سفید و قرمزپوشان در کنار کوئنتین تیمبر، ستاره سابق آژاکس و بازیکن کنونی فاینورد، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

در این میان، وقتی یکی از بچه ها از تیمبر سوال کرد که اگر پیشنهادی از سوی استعدادیاب های آژاکس دریافت کند، این باشگاه را ترک می نماید یا نه، فضای نشست جالب شد و خنده سالن را فرا گرفت.

علت این موضوع این بود که تیمبر پیش از این و در زمانی که عضو آموزشگاه فاینورد بود، پیشنهاد آژاکس را پذیرفته و این باشگاه را ترک نموده بود اما در نهایت بعد از حضور در یک باشگاه دیگر، دوباره به فاینورد بازگشت.

به همین علت، تیمبر با هوشمندی گفت این سوال از علیرضا است، نه من. پاسخی که خنده حضار را به همراه داشت و جهانبخش در پاسخ به آن، گفت: من هرگز این کار را نمی کنم، البته که نه. نه، این امکان پذیر نیست، اینطور نیست؟

پاسخی که خرسندی بچه ها را در پی داشت و باعث شد جهانبخش را تشویق نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2229

به "علیرضاجهانبخش در جالب ترین نشست خبری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضاجهانبخش در جالب ترین نشست خبری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید