شهریه 50 میلیون تومانی یک ترم پردیس علوم پزشکی تهران

به گزارش مینی نت، دانشگاه علوم پزشکی تهران بیان کرد: پذیرش دانشجوی دندانپزشکی و داروسازی به صورت شهریه پرداز در کنکور 1401 صورت می گیرد و داوطلبان توجه داشته باشند شهریه هر ترم کمتر از 50 میلیون تومان نیست.

شهریه 50 میلیون تومانی یک ترم پردیس علوم پزشکی تهران

به گزارش مهر، پس از اینکه در سال های اخیر پذیرش شهریه پرداز در دانشگاه علوم پزشکی تهران متوقف شده بود، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای کنکور 1401 اعلام نموده است که دانشجوی شهریه پرداز در دو رشته دندانپزشکی و داروسازی به وسیله کنکور سراسری 1401 و ورودی سال تحصیلی 1402 - 1401 می پذیرد و شرایط شهریه را برای این رشته ها اعلام نموده است.

دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای این موضوع را به اطلاع داوطلبان کنکور رسانده و اعلام نموده است: امکان انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال 1402-1401 ممکن است. شهریه پردیس بین الملل ل1402 - 1401 پس از تصویب هیأت امناء، به وسیله سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی می گردد.

آن دسته از متقاضیان که امکان انتخاب رشته های دکتری عمومی دندانپزشکی و داروسازی شهریه پرداز (پردیس بین الملل) دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارند توجه داشته باشند مشخص شهریه این رشته ها با هماهنگی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تصویب هیأت امناء و بر اساس محاسبه قیمت تمام شده است که متعاقباً به اطلاع خواهد رسید؛ لیکن تخمین زده می گردد که شهریه پرداختی برای هر نیمسال تحصیلی کمتر از پانصد میلیون ریال (50 میلیون تومان) نخواهد بود.

تاکید می گردد که اعلام شهریه قطعی صرفاً به وسیله سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و پس از تصویب هیأت امناء اطلاع رسانی خواهد شد و هیچ منبع دیگری مورد استناد نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2077

به "شهریه 50 میلیون تومانی یک ترم پردیس علوم پزشکی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه 50 میلیون تومانی یک ترم پردیس علوم پزشکی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید