سری A1 ایتالیا، درخواست از پاپ برای تغییر بازی های کریسمس!

به گزارش مینی نت، ملی پوش پیشین والیبال ایتالیا از رهبر کاتولیک های دنیا خواست تا تقویم بازی های سری A1 را برای یک روز جابجا کند.

سری A1 ایتالیا، درخواست از پاپ برای تغییر بازی های کریسمس!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کریسمس برای بازیکنان اروپایی، یک روز خاص محسوب می گردد. کریسمس زمانی است که می توان با دوستان و اعضای خانواده گذراند و لذت برد. داویده سایتا، پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا و همسرش نیز در آرزوی داشتن تعطیلات کریسمس هستند ولی لیگ باشگاهی تا 25 دسامبر ادامه دارد و همین موضوع مانع از برنامه ریزی برای یک تعطیلات خوب می گردد. سایتا در این بین، راهکار جالبی به ذهنش خطور کرد.

داویده و همسرش به تازگی صاحب یک فرزند دختر شده اند ولی برگزاری دیدارهای سری A1 ایتالیا در روز کریسمس، مانع از برگزاری جشن و حتی یک روز تعطیل خاص برای این خانواده کوچک شده است.

بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا از مدیران باشگاه و لیگ خواست تا بازی های روز 25 دسامبر را به یک روز قبل یعنی 24 دسامبر منتقل نمایند ولی مسئولان جوابی سربالا به او دادند؛ فقط اگر پاپ دستور بدهد، دیدارهای لیگ جابجا می گردد.

سایتا 32 ساله در ابتدا ناامید شد اما بعد تصمیم گرفت نامه ای برای پاپ فرانسیس بنویسد. او در قسمتی از نامه خود نوشت: مدیران تیم ها و لیگ ایتالیا قصد دارند لذت کریسمس را از من، همسرم و دختر 8 ماهه ام که هدیه ای از جانب خداست، بدزدند. من می خواهم پدر خوبی برای دخترم باشم و این نخستین کریسمس ماست. به ما یاری کنید!

رسانه های ایتالیایی امیدوارند که پاپ فرانسیس، رهبر آرژانتینی کاتولیک های دنیا، بتواند سری A ایتالیا را یک روز جابجا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 530

به "سری A1 ایتالیا، درخواست از پاپ برای تغییر بازی های کریسمس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A1 ایتالیا، درخواست از پاپ برای تغییر بازی های کریسمس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید