سریال جنجال های VAR از دیدگاه سرمربی بارسلونا

به گزارش مینی نت، ارنستو والورده، مدعی شد شرایط این فصل نیز مانند فصول گذشته سخت است.

سریال جنجال های VAR از دیدگاه سرمربی بارسلونا

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش، بارسلونا با تساوی برابر رئال مادرید در ال کلاسیکو صدر جدول را حفظ نموده و در کوشش برای ادامه این فرایند در ملاقات این هفته مقابل آلاوس است. بازیکنان رئال مادرید اعتقاد داشتند در این ملاقات حداقل یک پنالتی به سود آن ها اعلام نشده و والورده این جنجال ها علیرغم استفاده از VAR را طبیعی دانست.

ملاقات مقابل آلاوس؛ ما انتظار زیادی از این ملاقات داشته و می خواهیم در خاتمه با رضایت میدان را ترک کنیم. گاهی اوقات به اهداف خود می رسیم، اما گاهی اوقات هم این اتفاق رخ نمی دهد. پیروزی و باخت هر دو بخشی از زندگی هستند. ما باید اشتباهاتی را که انجام داده ایم را پذیرفته و از آنچه به دست آورده ایم لذت ببریم. همه چیز به ما یاری می نماید.

همانند سال گذشته، این فصل نیز سخت و سخت بوده است. ما مانند دو فصل قبل با رقبا اختلاف امتیاز نداریم، اما همین حالا نیز در شرایط خوبی قرار داریم. ما می دانیم سرنوشت فصل در بهار معین خواهد شد، اما حالا نیز شرایط بارسلونا مساعد است.

جنجال های داوری در ال کلاسیکو؛ ما بیش از یک بار در خصوص این موضوع صحبت نموده ایم و این اختلاف نظرات در خصوص VAR به خاتمه نمی رسد، زیرا این امر به فوتبال مرتبط است. بسیاری از افراد قبل و بعد از هر بازی در خصوص آن صحبت می نمایند، اما در نهایت این داور است که تصمیم گیری می نماید و VAR نیز به او یاری می نماید. برخی وقت ها همه شکایت دارند و شرایط در سال 2020 نیز به همین ترتیب خواهد بود.

بوسکتس و غیبت در ال کلاسیکو؛ سرخیو بوسکتس امروز به طور نرمال تمرین کرد و دیگر تب نداشت. فردا شرایط بوسکتس بهتر خواهد شد و ما فکر می کنیم او بتواند بازی کند.

منبع: ورزش سه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 643

به "سریال جنجال های VAR از دیدگاه سرمربی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال جنجال های VAR از دیدگاه سرمربی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید