دو خودروساز بزرگ قرارداد مهمی بستند ، دسترسی فورد به سوپرشارژهای تسلا در آمریکا و کانادا

به گزارش مینی نت، فورد اعلام نموده که با تسلا برای دسترسی به بیش از 12 هزار سوپرشارژر این شرکت تحت مالکیت ایلان ماسک در سراسر آمریکا و کانادا قرارداد بسته است.

دو خودروساز بزرگ قرارداد مهمی بستند ، دسترسی فورد به سوپرشارژهای تسلا در آمریکا و کانادا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرنا ای وی، خودروهای برقی فورد مانند موستانگ مچ ای، اف - 150 لایتنینگ و ای ترانزیت می توانند از بهار 2024 به این سوپرشارژرها دسترسی داشته باشند.

یک آداپتور و یکپارچه سازی نرم افزار نو به همراه فعال سازی و پرداخت از طریقفورد پاس FordPass یا فورد پرو اینتلیجنسFord Pro Intelligence برای دسترسی به اینسوپر شارژها مورد احتیاج است. این آداپتور به وسیله تسلا ساخته خواهد شد.

با این حرکت، مشتریان فورد به مجموعا 22.000 شارژر سریع DC در آمریکای شمالی (12 هزار سوپرشارژ تسلا به اضافه 10 هزار شارژر سریع موجود که بخشی از شبکه شارژ BlueOval هستند) دسترسی خواهند داشت. فورد اعلام نمود، علاوه بر این، فروشندگان فورد تا اوایل سال آینده تقریبا 1800 شارژر سریع و مکان عمومی را به شبکه شارژ BlueOval اضافه می نمایند.

از سال 2025، فورد خودروهای الکتریکی نسل بعدی را ارائه خواهد نمود که با رابط داخلی استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) عرضه می شوند، بنابراین احتیاج به آداپتور برای دسترسی به سوپرشارژرهای تسلا را از بین می برد.

جیم فارلی، رئیس و مدیر عامل فورد گفت: دسترسی گسترده به شارژ سریع برای رشد ما به عنوان یک برند خودروهای برقی کاملاحیاتی است، و این توافق زمانی حاصل شد که ما در حال افزایش فراوری موستانگ Mach-E وF-150 لایتنینگ محبوب خود و آماده شدن برای راه اندازی یک سری از نسل بعدی خودروهای برقی از سال 2025 هستیم.

بیشتر بخوانید:

  • تسلا در پرجمعیت ترین کشور دنیا کارخانه می سازد! | جنوب آسیا میزبان صنایع ایلان ماسک
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2211

به "دو خودروساز بزرگ قرارداد مهمی بستند ، دسترسی فورد به سوپرشارژهای تسلا در آمریکا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خودروساز بزرگ قرارداد مهمی بستند ، دسترسی فورد به سوپرشارژهای تسلا در آمریکا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید