دوربین امنیتی بی سیم برای شناسایی تهدیدات واقعی

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، بسیاری از دوربین های امنیتی موجود در این کشور علیرغم امکانات متنوعی که دارند، هنوز نمی توانند تهدیدات واقعی را از تحرکات عادی متمایز نمایند و به عنوان مثال هم در صورت مشاهده عبور یک گربه و هم در برابر رفت و آمدهای یک فرد مشکوک آژیر خطر را به صدا درمی آورند.

دوربین امنیتی بی سیم برای شناسایی تهدیدات واقعی

اما یک شرکت نوپا در کالیفرنیا دوربین امنیتی قابل حمل بی سیمی فراوری نموده که Eyecloud Cam نام دارد و با باتری کار می نماید. دوربین یادگردیده از هوش مصنوعی بالایی برخوردار است و تنها در صورت کوشش واقعی یک انسان برای ورود به منزل و سرقت پیغام هشدار ارسال می نماید.

دوربین مذکور در حالت پیش فرض در وضعیت استندبای است و البته از حسگرهای خاصی برای دید مناسب در شب و در شرایط آب و هوایی نامناسب برخوردار است. یک باتری 6000 میلی آمپری نیز فعالیت مداوم آن را برای شش ماه تضمین می نماید.

دوربین مذکور که 119 دلار قیمت دارد معمولا در هر روز فعالیت حداکثر 10 تا 30 ثانیه تصویر ضبط می نماید و اگر انسانی را در حال فعالیت مشکوک شناسایی کند پیغام هشداری را برای مالک خانه ارسال می نماید. کیفیت تصاویر ضبط گردیده 1080 پیکسل است و یک پوشش قوی ضدآب از آن محافظت می نماید. ضبط صدا و پوشش محیط اطراف به صورت 110 درجه از جمله دیگر مزایای این دوربین است. کنترل این دوربین با برنامه های اندرویدی و آی او اس ممکن است. ابعاد این دوربین 6.7 در 17 سانتیمتر و وزن آن 300 گرم بوده و یک حافظه 8 گیگابایتی بر روی آن نصب گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 54

به "دوربین امنیتی بی سیم برای شناسایی تهدیدات واقعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین امنیتی بی سیم برای شناسایی تهدیدات واقعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید