خرید در مارینا بی (Marina Bay)، سنگاپور

به گزارش مینی نت، مارینا بی (Marina Bay) خلیجی در جنوب سنگاپور است که امروزه به عنوان یکی از مراکز تجاری، اداری، سرگرمی و خرید در سنگاپور شناخته می گردد. در این مقاله مراکز تجاری و خرید در این بخش از سنگاپور را معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

خرید در مارینا بی (Marina Bay)، سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خلیج مارینا که در بخش جنوبی سنگاپور و در شرق مرکز شهر سنگاپور واقع شده است به شکل مصنوعی در دهه 1970 ایجاد شده است. امروزه این منطقه یکی از مشهورترین مراکز تجاری جهان است که در آن مراکز خرید، ساختمان های اداری و تجاری، هتل ها و مراکز تفریحی مختلفی وجود دارد. اولین مسابقات فرمول یک سنگاپور در سال 2008 با چشم اندازی از این خلیج برگزار گردید.

این منطقه که با آب احاطه شده، تفرجگاه های فوق العاده، مراکز تفریحی، مراکز خرید و هتل های شیکی دارد که بازدید از آنها در سفر به سنگاپور، خالی از لطف نیست. با وجود چشم انداز شهری زیبا و فعالیت های تفریحی جذاب، این منطقه به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سنگاپور تبدیل شده است. گردشگران زمان زیادی در این منطقه می گذارند و امیدوار هستند که هیچ فرصتی را برای خرید و استفاده از تخفیف ها از دست ندهند.

پیاده روهای حفاظ دار، گذرگاه های سرپوشیده و ایستگاه های مترو، رفت و آمد در این منطقه و دسترسی به آن را راحت نموده اند. ساعت کار فروشگاه ها از 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید سیتی لینک (CityLink)

این مجموعه، اولین مرکز خرید زیرزمینی سنگاپور است با 5600 مترمربع وسعت، بیش از 50 فروشگاه دارد که در آنها مشهورترین برندها به عرضه محصولات خود در زمینه های مختلف می پردازند. چندین غذاخوری و رستوران هم در مجموعه وجود دارد. ساعت کار این مرکز، از 10 صبح تا 10 شب است.

تئاتر اسپلاناد (Esplanade - Theatres on the Bay)

این مجموعه از یک مرکز هنرهای نمایشی چندمنظوره، تالار کنسرت، تئاتر و یک مرکز نمایشی روباز تشکیل شده است. علاوه بر مراکز و مجموعه های نمایشی و تئاتر، رستوران های متعدد و مرکز خرید هم در این مجموعه وجود دارد. این مرکز که در سال 2002 افتتاح شده است، بهترین مکان برای یک تجربه فرهنگی در سنگاپور و تماشای اجراهای نمایشی و فرهنگی گروه های مختلف است. دسترسی به این منطقه به وسیله ایستگاه های متروی City Hall یا Esplanade Circle Line به راحتی امکان پذیر است. از این ایستگاه ها ده دقیقه پیاده تا تئاتر فاصله دارید.

بنای این مجموعه از دو ساختمان گنبدی شکل بزرگ آلومینیوم و شیشه ای در کنار رودخانه تشکیل شده است.

مرکز خرید اسپلاناد یکی از بخش های حیاتی این مجموعه است. این مرکز که در بخش میانی دو بنای گنبدی شکل قرار گرفته، مکان مناسبی برای خرید و حتی غذاخوردن است. در اطراف این مجموعه هم می توانید بهترین غذاهای لذیذ محلی را خریداری کنید و قبل یا بعد از اجرای نمایش مورد نظرتان دقایقی را استراحت کنید. ساعت کار این مجموعه از 8 صبح تا 2 نیمه شب است.

مارینا اسکوئر (Marina Square)

مرکز خرید سان تک سیتی (Suntec City) با یک پل سرپوشیده به مارینا اسکوئر متصل می گردد. در این قسمت، بیش از 300 فروشگاه و چندین غذاخوری در چهار طبقه وجود دارد که محصولات متنوعی عرضه می نمایند. در مجموعه تفریحی مخصوص بچه ها، می توانید بچه ها را سرگرم کنید. ساعت کار این مجموعه از 10 صبح تا 10 شب است.

میلنیا واک (Millenia Walk)

در این مرکز خرید بزرگ و زیبا مجموعه ای برندهای مطرح جهان را در زمینه های مد و محصولات الکترونیکی خواهید. علاوه بر فروشگاه، رستوران و کافه هم در مجموعه وجود دارد. ساعت کار این مرکز هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

مرکز خرید رافلز سیتی (Raffles City)

این مرکز خرید درست بالای ایستگاه متروی City Hall واقع شده است. بنای این مجموعه را معمار مشهور، I. M. Pei ساخته است که شامل دو هتل، دفاتر اداری و تجاری، رستوران و کافه و سالن همایش است. در مرکز خرید این مجموعه دپارتمان استورهای مشهور و برندهای مطرح را خواهید دید. ساعت کار این مجموعه هر روز از 10 صبح تا 9:30 شب است.

سان تک سیتی مال (Suntec City Mall)

یکی از بزرگ ترین مراکز خرید سنگاپور به چهار بخش موضوعی تقسیم می گردد. گالری، Tropics، مرکز تفریحی و تراس آب نما. 400 فروشگاه و 100 غذاخوری و کافه در این مجموعه وجود دارد. Carrefour of France بزرگ ترین هایپرمارکت سنگاپور هم در این مرکز واقع شده است. نام های مطرح داخلی و بین المللی در زمینه مد و پوشاک، موسیقی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، هنر و صنایع دستی در این مجموعه پذیرای گردشگران هستند. در مرکز این مجموعه یک فواره به نام Fountain of Wealth وجود دارد که نامش در سال 1998 به عنوان بزرگترین فواره جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

مرکز خرید The Shoppes

این مرکز خرید لوکس در مجموعه مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) واقع شده است و میزبان برندهای لوکس و مشهور از سراسر جهان است. صدها فروشگاه، رستوران های عالی و مشهور، کافه، مراکز تفریحی و جاذبه های دیدنی گردشگری، در این مجموعه پذیرای گردشگران هستند.

مشهورترین برندهای پوشاک و مد از جمله، الکساندر مک کویین، آرمانی، دیور، هوگو باس، بولگاری و... در این مجموعه به عرضه محصولات می پردازند. حتی اگر اهل ریخت و پاش و خریدهای لوکس نیستید، دیدن این مرکز خرید بزرگ را از دست ندهید. معماری چشم گیر، ویترین های شیشه ای عظیم، تالارهای بزرگ و وسیع و آب نمای مرکزی این مجموعه، توجه هر بیننده ای را جلب می نماید.

کانال سرپوشیده داخل این مجموعه هم بسیار دیدنی است. قایق هایی به سبک قایق های ماهیگیری سنتی در این کانال وجود دارند که با آنها می توانید گشتی در مرکز خرید بزنید.

رستوران های متعدد این مجموعه بهترین غذاها از سراسر جهانی را سرو می نمایند: دیم سام، کاری هندی، پیتزای ایتالیایی، سوشی ژاپنی و غذاهای مدرن فرانسوی توسط سرآشپزهای مشهور سرو می شوند.

این مرکز خرید کاملا در ارتباط با دیگر بخش های مجموعه مارینا بی سندز واقع شده است و شما می توانید از امکانات تفریحی دیگر این مجموعه از جمله کافه های بام و سکوی بازدید بهره ببرید. ساعت کار این مجموعه از 10:30 صبح تا 11:30 شب است.

منبع: کجارو / singapore-guide.com
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 494

به "خرید در مارینا بی (Marina Bay)، سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در مارینا بی (Marina Bay)، سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید