خداحافظی با قاچاق دستگاه ها، از اسکنر تا تبلت

به گزارش مینی نت، تهران (پانا) - پس از شروع فرآیند رجیستری برای ساعت های هوشمند سیم کارت خور از امروز، رجیستری پی دی ای، رجیستری اسکنر و مبدل از 19 تیر و تبلت از اول مرداد انجام می گردد و مصرف نمایندگان تا پیش از تاریخ های اعلامی باید نسبت به فعال سازی این دستگاه ها اقدام نمایند.

خداحافظی با قاچاق دستگاه ها، از اسکنر تا تبلت

به گزارش ایسنا، جلسه مشترک انجمن واردنمایندگان موبایل با ذی نفعان دولتی به منظور آنالیز و تسهیل فرآیند واردات قانونی موبایل واره ها در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار گردید. طبق اعلام انجمن موبایل، ماهانه 30 میلیون دلار برای تامین بازار موبایل واره های کشور احتیاج است و شرکت های قانونی تا خاتمه سال به 250 میلیون دلار برای تامین کامل این بازار احتیاج خواهند داشت.

در این جلسه مقرر شد تا با همکاری بانک مرکزی، تخصیص ارز لازم برای ثبت سفارش های موبایل واره های تسریع گردد تا در تامین این کالاها پس از اجرای طرح، اخلالی صورت نگیرد. بعلاوه تسریع و تسهیل در فرایند ثبت سفارش و اصلاح رویه ها در جهت سرعت بخشیدن به فرایند تامین موبایل واره ها به وسیله شرکت های خصوصی، یکی دیگر از خواست های انجمن در این جلسه بود.

ساعت های هوشمند سیم کارت خور (به جز esim) از امروز 12 تیر ، پی دی ای، اسکنر و مبدل از 19 تیر و احتمالا تبلت از اول مرداد مشمول طرح رجیستری خواهند شد و توصیه می گردد مصرف نمایندگان تا پیش از تاریخ های اعلامی نسبت به فعال سازی دستگاه های فوق اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1689

به "خداحافظی با قاچاق دستگاه ها، از اسکنر تا تبلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی با قاچاق دستگاه ها، از اسکنر تا تبلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید