خبرنگاران حمایت از طرح های توسعه محور اولویت فرمانداری خواهد بود

به گزارش مینی نت، یاسوج - خبرنگاران - فرماندار کهگیلویه بر فعالیت بیشتر مدیران برای اجرای برنامه های توسعه محور تاکید نمود و گفت: طرح های توسعه بدون هیچ گونه مسئله ای از سوی فرمانداری حمایت خواهد شد.

خبرنگاران حمایت از طرح های توسعه محور اولویت فرمانداری خواهد بود

دارا کریمی نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک کهگیلویه با اشاره به ظرفیت های مختلف تاریخی و فرهنگی در شهر دهدشت اظهارداشت: هنر مدیریت در این شهرستان استفاده از تمامی این سرمایه ها برای توسعه است.

وی مشکل شهرستان را نبود اعتبارات تنها نداست و گفت: قرار دریافت بر مدار توسعه نیازمند پیگیری مدیران و مسئولان مسئولیتپذیر است.

کریمی نژاد تاکید نمود: به عنوان فرماندار برای توسعه شهرستان هر سندی را امضا و جوابگو نیز خواهم بود.

وی توضیح داد: برنامه های خوبی از سوی شهرداری در راستای توسعه شهری دهدشت مرکز شهرستان در دست اجراست که نیازمند همکاری همه نهادها است.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مصوبه های تکراری در جلسات ،گفت: تنها مصوبه هایی که قابلیت اجرایی داشته باشند تصویب خواهند شد.

شهردار دهدشت نیز در این جلسه با اشاره به فرایند اجرایی خوب ساماندهی ورودی های دهدشت گفت: ورودی چرام طی تفاهم نامه ای با اداره کل راهداری به زودی تا پل سمغان زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

احسان تابش نژاد گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده فرایند توسعه شهری دهدشت با اجرای طرح های ورودی ها شتاب بیشتری خواهد گرفت.

وی با انتقاد از اتاق اصناف در تمدید خودسرانه پروانه صنوف اظهارکرد: باتوجه به اینکه صنوف عوارض پرداخت نمی کند اتاق اصناف حق تمدید پروانه انها را ندارد.

در این جلسه مصوب شد مصوبات جلسه شورای ترافیک در فضای مجازی با موضوع فرمانداری تا رسیدن به مرحله اجرایی پیگیری گردد.

دهدشت مرکز شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1519

به "خبرنگاران حمایت از طرح های توسعه محور اولویت فرمانداری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت از طرح های توسعه محور اولویت فرمانداری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید