حمایت از فعالان جهانگرد و صنایع دستی رمز توسعه پایدار البرز است

به گزارش مینی نت، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز چهارشنبه 13 مر داد ماه 1400 ضمن بیان این خبر، اظهار کرد: بر این اساس ایجاد زیر ساخت ها لازم و احداث واحد های اقامتی و پذیرایی با هدف جذب توریست ان داخلی و خارجی برای باز دید از آثار تاریخی و طبیعی استان در اولویت برنامه های اجرایی قرار گرفته است.

حمایت از فعالان جهانگرد و صنایع دستی رمز توسعه پایدار البرز است

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی عنو ان کرد: تسریع و تسهیل امور، صدور موافقت اصولی و صدور مجوز بهره بر دار از طرح ها اجرایی، ارائه وام و تسهیلات بانکی به هنرمندان در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله اقداماتی است که از طرف اداره کل متبوع اجرا شده است.

او در ادامه با اشاره به شیوع کرونا و تأثیر مهلک آن بر دو حوزه توریست و صنایع دستی اضافه کرد: توجه به اهمیت و جایگاه توریست و صنایع دستی، رونق کسب و کار ها مربوطه، بازار یابی و فروش محصولات تولید ی، فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، واحدها پذیرایی و اقامتی نقطه عطف عبور از بحران به وجود آمده خواهد بود.

او با تأکید بر لزوم رفع موانع موجود اظهار کرد: با توجه به وجود جاذبه ها تاریخی و توریست ی، البرز از پتانسیل بالایی برای جذب توریست بر خور دار بوده و این امر زمینه لازم را به منظور افزایش تعداد واحد های اقامتی و بهبود سطح کیفی خدمات رفاهی فراهم می کند.

محمد گفت: همچنین در حوزه صنایع دستی به رغم مسائل موجود با سامان دهی فعالیت ها در زمینه آموزش مجاز ی، توسعه، ترویج، تبلیغات، بازار یابی و فروش محصولات تولیدی هنرمند ان البرز از حمایت های ویژه ای بر خور دار شده اند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1711

به "حمایت از فعالان جهانگرد و صنایع دستی رمز توسعه پایدار البرز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از فعالان جهانگرد و صنایع دستی رمز توسعه پایدار البرز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید