جنگ ویتامین B12 با ویروس کرونا

به گزارش مینی نت، محققان در انگلستان و اسپانیا از روش نو غربالگری دارو برای شناسایی ترکیباتی که می توانند به نام ضد ویروس به خصوص در تقابل با بیماری کرونا باشند، استفاده کرده اند.

جنگ ویتامین B12 با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از news-medical، تیم تحقیقاتی از دستگاهی با الهام از کوانتوم در ترکیب با روش سنتی تر انگشت نگاری برای جستجوی داروهایی استفاده کردند که مشابه رمدوسیویر هستند. این دارو برای کنترل بیماری افراد کرونایی استفاده می شود.

در حالی که هر دو مدل داروی ضد ویروس GS-6620 را به نام ترکیب برتر جهت درمان بیماری کرونا پیش بینی کردند ، مدل مبتنی بر کوانتوم ضد ویروس با نام پیچیده و علمی BMS-986094 به نام دومین روش درمانی مبتنی بر دارو پیشنهاد شد. هر دوی این ترکیبات در ابتدا برای درمان ویروس هپاتیت C تولید شدند.

مدل سنتی تری به نام تانیموتو هم فرم های مختلف ویتامین B12 را به نام کاندیداهای ضد ویروسی بالقوه پیش بینی می کند.

تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی نشان داد که BMS-986094 و انواع مختلف ویتامین ب12 در مهار تکثیر انواع ویروس های خانواده کرونا موثر هستند.

از زمان شیوع بیماری همه گیر کرونا در اواخر دسامبر 2019 ، تلاش های شدید تحقیق و توسعه منجر به مجوز استفاده اضطراری و رواج گسترده چندین واکسن موثر علیه بیماری آغاز شده است. یکی از روش های درمانی که برای کرونا در نظر گرفته شده تجدید ترکیب دارو است.

تجدید ترکیب دارو به فرایندی گفته می شود که از طریق آن داروهای تایید شده برای درمان بیماری استفاده می شود که در ابتدا برای درمان آن طراحی نشده است.

غربالگری مجازی در مراحل اولیه کشف دارو ضروری شده اما این فرآیند معمولاً وقت گیر است زیرا به طور کلی به اندازه گیری شباهت های شیمیایی بین مولکول ها متکی است.

با تمام این تفاسیر اکنون دانشمندان در حال بررسی احتمال ساخت یک داروی موثر مبتنی بر ویتامین ب 12 برای بیماران مبتلا به کرونا هستند.

ویتامین ب 12 یکی از موثرترین ویتامین ها در تقابل با ویروس کرونا تلقی می شد اما این ویتامین به اندازه ویتامین D نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.

ویتامین D هم به نام عاملی جهت کنترل بیماری کرونا معرفی می شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1667

به "جنگ ویتامین B12 با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ ویتامین B12 با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید