تیم پاورلیفتینگ ایران به مقام سوم دنیا رسید

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، تیم پاورلیفتینگ دانشگاه پیغام نور که به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان دنیا با چهار دانشجو شرکت نموده بود توانست با کسب چهار مدال (2 طلا و 2 نقره) و 26 امتیاز در رده سوم دنیا قرار بگیرد.

تیم پاورلیفتینگ ایران به مقام سوم دنیا رسید

امروز و در آخرین روز این رقابتها محمد عباس آبادی در دسته 120 کیلوگرم وزنه 222/5 در حرکت اسکات و بعد از آن وزنه کیلوگرم 147/5 در حرکت پرس سینه را مهار کرد وی سپس وزنه 230 کیلوگرم در حرکت لیفت را مهار کرد. در مجموع عباس آبادی با 600 کیلو گرم مقام چهارم دنیا را از آن خود کرد و با کسب 7 امتیازش توانست یاری به سزایی در ایستادن تیم اش در رده سوم دنیا کند. در این وزن نمایندگان لهستان، استرالیا و استرالیا اول تا سوم شدند.

در خاتمه از نظر رده بندی تیمی، دانشگاه لهستان 36 امتیاز و نماینده مجارستان با 31 امتیاز اول و دوم شدند، تیم دانشگاه پیغام نور با 26 امتیاز عنوان سوم این رقابتها را از آن خود کرد و استرالیا و انگلستان چهارم و پنجم شدند.

در این رقابتها، نوید یزدانی؛ دسته 74 کیلوگرم، محمد رئیسی؛ دسته 83 کیلوگرم، سید محسن سالاری؛ دسته 93 کیلوگرم و محمد عباس آبادی در دسته 120 کیلوگرم ترکیب تیم دانشگاه پیغام نور را تشکیل می دادند.

عبدالمهدی نصیرزاده به عنوان سرمربی، حسین شیروانی به عنوان مربی و دکتر افسر روحی به عنوان سرپرست راهنمایی دانشجویان را در این رقابتها برعهده داشتند.

همچنین در حاشیه این رقابتها تیم پاورلیفتینگ کشورمان با علی اکبر جوکار سفیر ایران در جمهوری چک دیدار کردند.گفتنی است این تیم فردا شب یک شنبه 24 تیرماه از راستا هوایی دوحه - تهران ساعت 22:30 وارد فرودگاه امام خمینی(ره) خواهند شد.

سومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان دنیا 19 الی 23 تیرماه امسال در کشورجمهوری چک شهر پلزن برگزار گشت .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 490

به "تیم پاورلیفتینگ ایران به مقام سوم دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پاورلیفتینگ ایران به مقام سوم دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید