تکمیل پل معلم بناب 5 میلیارد تومان بودجه گرفت

به گزارش مینی نت، اشرف شفیعی - تبریز - خبرنگار:اجرای پل معلم بناب به عنوان یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی چند استان شمال غرب کشور حدود 10 سال پیش شروع شد. این پل قرار بود در مدت دو سال به بهره برداری برسد و در آن موقع، حدود 17 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.

تکمیل پل معلم بناب 5 میلیارد تومان بودجه گرفت

اما این پل که قرار بود از محل اعتبارات ملی به بهره برداری برسد، نه تنها در مدت دو سال اعلام شده به بهره برداری نرسید، بلکه نیمه تمام رها شدن آن هم موجب افزایش ترافیک در میدان معلم بناب برای خودروهای عبوری و شهروندان شد. در سفر اخیر مسئولان راه و شهرسازی استان، شهروندان بنابی به کندی اجرای این پروژه اعتراض کردند و خواهان اتمام سریع تر آن شدند. فرماندار بناب درباره کندی اجرای این پروژه می گوید: در سال های گذشته مسائل اعتباری همچنین مشکل پیمانکار پروژه وجود داشت و با این که این پروژه تقریبا تمام شده است، اما به علت نواقصی نمی توان از آن بهره برداری کرد. البته با ورود معاونت عمرانی استانداری و همکاری و پیگیری از سوی نمایندگان مجلس بسیاری از مسائل حل شده است.

امین رفیعی درباره وعده مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تامین منابع اقتصادی این طرح بیان می نماید: مقرر شده با اختصاص بودجه از سوی مسئولان کشوری، پل معلم بناب سریع تر به بهره برداری برسد. مسئولان راه و شهرسازی 5 میلیارد تومان برای اتمام پل معلم بناب اختصاص داده اند که موجب اتمام سریع تر این پل خواهد شد. با توجه به لزوم طی مراحل اداری و بانکی تخصیص اعتبار و مراحل فنی اجرای پروژه تاریخ دقیقی نمی توان خاطرنشان کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 235

به "تکمیل پل معلم بناب 5 میلیارد تومان بودجه گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل پل معلم بناب 5 میلیارد تومان بودجه گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید