کوشش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با جمع آوری چهار هزار و 981 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی منطقه از مسدود شدن راه ارتباطی 17 روستای منطقه خودداری نمودند.

کوشش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان

ابراهیم شفیعی مقدم اظهار کرد: وزش بادهای 120 روزه سیستان سبب به حرکت درآمدن شن های روان در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان زهک می گردد به طوری که امروز طوفان با سرعت بیش از 80کیلومتر بر ساعت علاوه بر کاهش دید افقی تا 1000متر احتمال مسدود کردن راستا ارتباطی 17 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 2426 خانوار را به همراه داشت.

وی ادامه داد: در این راستا حضور به موقع نیروهای راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک در راستاهای طوفانی این شهرستان، از بسته شدن محورهای مواصلاتی منطقه جلوگیری و زمینه تردد روان روستاییان منطقه را فراهم نمود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زهک اضافه نمود: در این عملیات 9 نفر از همکاران این اداره با استفاده از پنج دستگاه ماشین آلات راهداری نسبت به جمع آوری و حمل حدود 5000 مترمکعب ماسه بادی از سطح راه ها و تنقیه 3 دستگاه پل اقدام کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1142

به "کوشش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش راهداران زهک برای جلوگیری از قطع راه ارتباطی 17 روستای درگیر طوفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید