بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می نمایند

به گزارش مینی نت، نتیجه یک آنالیز منتشر شده حکایت از آن دارد تقریباً نیمی از بیماران کووید 19 ایالات متحده در شرایط بدتری نسبت به زمان ورود به بیمارستان، آنجا را ترک کردند.

بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می نمایند

به گزارش خبرنگاران، نتیجه یک آنالیز منتشر شده حکایت از آن دارد که تقریباً نیمی از بیماران کووید 19 ایالات متحده در شرایط بدتری نسبت به زمان ورود به بیمارستان، آنجا را ترک کردند.

براساس داده های موجود، یک پنجم از این افراد قادر به زندگی مستقل نبودند؛ مطالعه ای از Michigan Medicine نشان داد که 45 درصد از بیماران مبتلا به کرونا در شرایط سلامتی بدتر از ورود خود، بیمارستان را ترک کردند.

این تحقیق بعلاوه نشان داد، حدود 40 درصد بیماران حتی از نظر نیازهای توانبخشی مورد ارزیابی قرار نگرفتند؛ تقریبا نیمی از بیماران کووید 19 که در ماه مارس و آوریل سال 2020 (اسفند و وفروردین) بستری شده اند، بیمارستان ها را در شرایط سلامتی بدتر ترک نموده اند.

محققان در پزشکی میشیگان دریافتند، 45 درصد از بیماران بستری شده در اثر کووید 19، پس از مرخصی کاهش قابل توجهی در سلامتی داشتند و حدود 20 درصد حتی پس از مرخصی، از درد و علائم عصبی رنج می بردند.

در حالی که مراقبت های بیمارستانی از بیماران کرونا نسبت به روزهای ابتدایی شیوع بیماری به طرز چشمگیری بهبود یافته است، محققان می گویند نتایج این مطالعه اهمیت پیگیری بیماران ترخیص شده و سایر بازماندگان کووید 19 را که ممکن است از علائم طولانی مدت رنج ببرند، نشان می دهد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1671

به "بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماران کرونایی در آمریکا بدتر از بدو ورود، بیمارستان را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید