بلیط هواپیما کی یف مرکز فرهنگی اوکراین

به گزارش مینی نت، کی یف مرکز فرهنگی، مالی و البته پایتخت کشور اوکراین و یکی از زیباترین شهرهای اروپای شرقی به شمار می آید.جالب است بدانید که باستان شناسان باور دارند قدمت این شهر به قرن هفتم میلادی باز می شود، تا سالها کیف مرکز حکمرانی پادشاهان روس بوده است.رودخانه دنیبرو درست از میان این شهر می گذرد و حال و هوایی جذاب به شهر بخشیده است.

بلیط هواپیما کی یف مرکز فرهنگی اوکراین

بهترین فصل سفر کی یف

این کشور مانند روسیه آب و هوایی سرد دارد در نتیجه بهترین زمان سفر فصول بهار و تابستان است.

دیدنی های کی یف پایتخت اوکراین

مجموعه کلیساهای Kiev Pecherskaya Lavra

کی یف یکی از مهمترین مراکز مذهبی ارتدوکس به شمار می آید. این مجموعه کلیسا و صومعه شاید معروفت ترین بنای تاریخی اوکراین باشد و مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی به این شهر؛ کلیسای گنبد طلایی، برج ناقوس و صومعه زیرزمینی که در قرن یازدهم ساخته شده از جمله بخش های مهم این مجموعه است، ناگفته نماند که Pechersaya در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت شده است.

بازدید از Pinchuk Art Center

کی یف نه تنها مرکز مذهبی اوکراین و شرق اروپا است، بلکه از مهمترین مراکز فرهنگی این بخش از قاره سبز نیز به شمار می رود. در این مرکز هنرهای معاصر، نمایشگاه های مختلفی از هنرمندان گوناگون برپا شده و هر بار که به آنجا سربزنید با آثاری تازه روبه رو خواهید شد.

بازدید از Mystetskyi

ایوان میلر این ساختمان را در کی یف برای حمایت از کاترین دوم در طول جنگ طراحی کرد؛ بعدها در دوره شوروی از اینجا به عنوان یکی از ساختمان های مخفی سرویس اطلاعاتی ارتش شوروی استفاده شد و امروز نیز بدل به یک مرکز فرهنگی شده که در نمایشگاه، کنسرت، سخنرانی و بسیاری از مناسبت های دیگر برگزار می شود. ملاقات از این مرکز می تواند شما را با بخشی از تاریخ این کشور آشنا کند.

کلیسای جامع سنت سوفیا

قدمت این بنای تاریخی مهم به قرن یازدهم میلادی باز می شود. چیزی که این کلیسا را چشم نواز نموده برج ناقوس طلایی و قبه های طلایی است که از فاصله چند متری بنا نیز به راحتی دیده می شود. معماری داخلی کلیسا نیز سبک بیزانس را نشان داده و شما در آنجا می توانید از تابوت شاهزاده یاروسلاو، موسس کلیسا نیز دیدن کنید.

دروازه طلایی

یکی دیگر از بناهای تاریخی کی یف، دروازه طلایی است که قدمت آن به قرون سطا می رسد. در واقع این بنا دروازه ورودی به شهر بوده است. دروازه طلایی در فهرست میراث فرهنگی یونسکو ثبت شده و چندین بار هم بازسازی شده است.

موزه ملی چرنوبیل

حادثه نیروگاه اتمی چرنوبیل، یکی از متاثرکننده ترین فجایع قرن بیستم به شمار می رود؛ در این موزه شما اسناد، عکس ها، نقشه ها و آثاری مربوط به فاجعه را خواهید دید؛ همچنین عکس های قبل و بعد از حادثه نیز آنچه بر این شهر گذشته را به خوبی به شما نشان می دهد.

موزه ی تاریخ جنگ

یکی دیگر از موزه های دیدنی اوکراین، اینجا است؛ شما اینجا با تاریخ جنگ جهانی دوم و حمله ارتش هیتلر آشنا خواهید شد؛ این موزه 300 هزار اثر تاریخی را برای بازدیدکنندگان به نمایش می گذارد و همانطور که می توان حدس زد، بزرگترین موزه این کشور است.

بازدید از Hydropark

پس از گشت و گذارهای تاریخی، نوبت به کمی تفریح و استراحت می رسد. این پارک در ساحل رودخانه واقع شده است. در اینجا می توانید قایق رانی نموده و یا فعالیت های ماجراجویانه تری را تجربه کنید. در اطراف این پارک رستوران ها و کافه هایی است که می تواند گردش شما را کامل کند.

ورزشگاه فوتبال المپیک

اگر اهل فوتبال هستید به این ورزشگاه سری بزنید و اگر مسابقه ای در جریان بود، حتما آن را ببینید. این ورزشگاه تیم دینامو کیف است و دیدن مسابقات خانگی آن می تواند بسیار به یادماندنی باشد.

باغ گیاه شناسی

این باغ یکی از زیباترین و آرام ترین گردشگاه های شهر است. باغ گیاه شناسی نیز در کنار رودخانه واقع شده است؛ اگر بلیط هواپیمای خود را در فصل بهار به سوی کیف می گیرید، می تواند تصاویری از درختان پر شکوفه را ببینید.

رستوران گردی

در اکراین رستوران های با کیفیتی وجود دارد؛ یکی از محبوب ترین غذاهای اکراینی سوپ برش است، شما می توانید این سوپ خوشمزه را تقریبا در تمامی رستوران های شهر مزه کنید.

کی یف شهری زیبا و دوست داشتنی است، مقصدی خانوادگی که می تواند یک تعطیلات آرامش بخش را برای شما به ارمغان آورد. تابستان فرصت مناسبی است برای سفر به این شهر قدیمی اروپای شرقی است.

برای خرید بلیط هواپیما کی یف و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن خبرنگاران می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما خبرنگاران به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی مسیرهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 905

به "بلیط هواپیما کی یف مرکز فرهنگی اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما کی یف مرکز فرهنگی اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید