بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری مهم برای سرمایه گذاری در قم است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرداری قم، محمدرضا معرفت با بیان اینکه حضور زائران بی شماری از کشورهای مختلف در قم ظرفیت سرمایه گذاری خوبی را برای این شهر فراهم نموده است، اظهار کرد: شهر قم سالیانه میزبان زوار زیادی از کشورهای مختلف دنیا است که بسیاری از این افراد رغبت زیادی برای سرمایه گذاری در قم دارند.

بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری مهم برای سرمایه گذاری در قم است

وی به فرایند سرمایه گذاری در شهر قم گفت: برنامه های شهری در حوزه سرمایه گذاری در حال جمع بندی است تا بتوان زمینه مناسبی را در این بخش در شهر قم فراهم کرد.

قائم مقام شهردار قم در حوزه سرمایه گذاری با تأکید بر اینکه رغبت و زمینه فراوانی برای سرمایه گذاری در قم وجود دارد، توضیح داد: هتل سازی، پروژه های تفریحی گردشگری و... از جمله ظرفیت های سرمایه گذاری قم است که می تواند کمبودهای شهر در این زمینه را برطرف کند.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری تسهیلات و امکانات بسیار خوبی را برای سرمایه گذاری در شهر قم در نظر گرفته است، اظهار کرد: هدف شهرداری برطرف محدودیت های شهری با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است.

معرفت ادامه داد: یکی از محورهای مهم سرمایه گذاری قم محور پیامبر اعظم(ص) است که ظرفیت های فراوانی در حوزه های گردشگری و مذهبی دارد.

وی اعلام نمود: در این محور پروژه های مختلف فرهنگی، تجاری، مذهبی، گردشگری و اقامتی طراحی شده که برای اجرایی شدن این پروژه ها از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم.

قائم مقام شهردار قم در امور سرمایه گذاری اضافه نمود: در این راستا گردش کار سرمایه گذاری خارجی نیز در شهر قم تدوین شده تا سرمایه گذاران بدانند برای حضور مالی در این شهر چه راه هایی را باید طی نمایند که در صورت احتیاج در اختیار این افراد قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 801

به "بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری مهم برای سرمایه گذاری در قم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلوار پیامبر اعظم(ص) محوری مهم برای سرمایه گذاری در قم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید