باید برای تقویت و توسعه انواع گردشگری در آذربایجان غربی برنامه ریزی کرد

به گزارش مینی نت، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، باید برای تقویت و توسعه انواع گردشگری در آذربایجان غربی برنامه ریزی کرد.

باید برای تقویت و توسعه انواع گردشگری در آذربایجان غربی برنامه ریزی کرد

هیئت مدیره انجمن راهنمایان گردشگری آذربایجان غربی با مرتضی صفری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی دیدار کردند.

مرتضی صفری در این دیدار افزود: برای توسعه گردشگری در استان سازمان های مردم نهاد و انجمن های مختلف گردشگری می توانند نقش اساسی ایفا کنند و در این راستا از مشاوره و همکاری آنها استقبال می شود.

او با اشاره به نقش مهم انجمن راهنمایان گردشگری استان در معرفی ظرفیت های گردشگری و تاریخی ادامه داد: راهنمای گردشگری با دادن اطلاعات و آگاهی به مسافران موجب شناساندن هویت و تاریخ منطقه به آنها می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: راهنمایان گردشگری می توانند با رفتار حرفه ای خود موجب ایجاد رغبت و تمایل گردشگران برای سفر دوباره به استان شوند.

استفاده از راهنمایان گردشگری مجاز در تورهای گردشگری، معین نرخ مناسب برای راهنمایان گردشگری، تشدید برخوردها با برگزاری تورهای غیرمجاز و آفرودسواری در طبیعت بکر استان، استفاده از ظرفیت پیج های گردشگری برای معرفی و شناساندن ظرفیت های آذربایجان غربی از جمله درخواست های مطرح شده در این جلسه بودند.

منبع: همگردی
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2126

به "باید برای تقویت و توسعه انواع گردشگری در آذربایجان غربی برنامه ریزی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید برای تقویت و توسعه انواع گردشگری در آذربایجان غربی برنامه ریزی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید