بازی مسابقه ای Hot Wheels Unleashed 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش مینی نت، شرکت Milestone اعلام نمود که بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد (Hot Wheels Unleashed 2: Turbo Charged) را به زودی عرضه خواهد نمود. این بازی برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر در دسترس خواهد بود. همینطور اینکه کاربران کامپیوتر می توانند هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد را به وسیله هر دو فروشگاه استیم و اپیک خریداری نمایند.

بازی مسابقه ای Hot Wheels Unleashed 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

بازی هات ویلز آنلیشد 1 در سال 2021 عرضه شد. این بازی توانست یک تجربه مسابقه هیجان انگیز را به کاربران ارائه داده و باعث گردد که بازیکنان یک بازی ریسینگ کاملاً آرکید را تجربه نمایند. بازی آنلیشد 1 توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و نمره خوبی هم از منتقدان دریافت کند. به همین علت است که شرکت سازنده به فکر ساخت شماره 2 افتاد.

در بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد موارد زیادی اضافه شده است. در این بازی بیش از 130 ماشین مختلف وجود داشته که این میزان بیشتر از شماره 1 این مجموعه است. در کنار ماشین های معمولی، شرکت سازنده ماشین های هیولایی (Monster Truck) و موارد دیگر را نیز به این بازی اضافه نموده است. یکی از نکات جالب در شماره 2 این است که شما می توانید موتورها را نیز در بازی ببینید. هر وسیله نقلیه سبک خاص خود را داشته که بازیکنان می توانند با استفاده از آن به رقابت با هم بپردازند.

سیستم ارتقاء نیز در بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد وجود دارد. به این شکل که یک درخت توانایی ها برای هر وسیله نقلیه وجود داشته که شما می توانید با استفاده از آن، توانایی های مختلف را بدست بیاورید. این موضوع باعث می گردد که شما در بازی نسبت به رقبا رجحان پیدا نموده و به راحتی در مسابقات پیروز شوید.

در بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد منطقه ها نوی اضافه شده است. به این شکل که شما با فضاهای بسیار زیبا روبرو بوده که همگی حالت آشنایی هم دارند. به طور کلی 4 منطقه نو به بازی اضافه شده که شما باید آن ها را تجربه نموده و به آن ها مسلط شوید تا در مسابقات پیروز شوید.

یکی از مواردی که به شماره 2 اضافه شده حالت مسیرهای فرق دارد. به این شکل که بازیکنان در آنلیشد 2 می توانند روی چمن، جاده و مواردی از این دسته مسابقه دهند. چیزی که در شماره 1 وجود نداشت و این موضوع بازی آنلیشد 2 را هیجان انگیزتر می نماید. چیزی که اهمیت دارد این است که وسیله نقلیه انتخابی شما باید با محیطی که روی آن مسابقه می دهید همخوانی داشته باشد.

در هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد چندین حرکت نو نیز به بازی اضافه شده است. از این مواردی می توان به Lateral Dash و Double Jump اشاره نمود. با استفاده از این موارد شما می توانید به دشمنان خود ضربه زده و آن ها را از مسیر مسابقه خارج کنید. همینطور اینکه برای فرار از دست ضربات دشمنان نیز شما باید از این موارد بهره ببرید.

یکی از موارد دوست داشتنی در آنلیشد 1 این بود که به شما اجازه می داد تا مسیر خود را طراحی کنید. این موضوع در بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد نیز وجود دارد. به همین علت بازیکنان می توانند به راحتی مسیر مورد علاقه خود را طراحی نموده و با افراد دیگر در آن به رقابت بپردازند. این موضوع فقط در خصوص مسیرها نیست. بلکه شما می توانید وسایل نقلیه خود را نیز شخصی سازی نموده و تغییر دهید تا طبق سلیقه شما بشوند.

بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد دارای بخش داستانی نو و مخصوص به خود بوده که یک ماجراجویی بسیار مجذوب کننده را به کاربران ارائه می دهد. شهری که شما در آن به رقابت می پردازید، پر از عجایب مختلف بوده که باعث می گردد بخش داستانی هم مجذوب کنندهیت خود را داشته باشد. در بخش داستانی هم چالش های مختلف وجود دارد که بازیکنان می توانند با تکمیل آن ها امتیاز کسب نمایند.

بازی هات ویلز آنلیشد 2: توربو چارجد در تاریخ 27 مهر (19 اکتبر) برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2214

به "بازی مسابقه ای Hot Wheels Unleashed 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مسابقه ای Hot Wheels Unleashed 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید