این پرچمدار هیوندای تنها 7 هزار دلار قیمت دارد!، عکس

به گزارش مینی نت، گجت نیوز نوشت: شرکت کره ای هیوندای از یک خودروی مالی و مقرون به صرفه قیمت در بازار هند رونمایی نموده است. با هیوندای اکستر 2023 هفت هزار دلاری آشنا شوید.

این پرچمدار هیوندای تنها 7 هزار دلار قیمت دارد!، عکس

محصولات خودروسازان کره ای در بازارهای جهانی همیشه با استقبال بسیاری روبه رو می شوند؛ چرا که کیفیت ماشین های آنها بالاست و امکانات رفاهی و ایمنی نیز به مقدار کافی وجود دارد. هیوندای را همه ما می شناسیم و حتی بعضی از محصولات آن را در داخل کشورمان به کرات دیده ایم.

مشخصات هیوندای اکستر 2023

به تازگی کمپانی کره ای هیوندای از کراس اوور مجذوب کننده و مالی به نام اکستر 2023 رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت معین شده برای آن تنها 7 هزار دلار است. از دیگر خودروهای مقرون به صرفه و جمع وجور هیوندای که می توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.

از دو کراس اوور مذکور که بگذریم باید به سراغ هیوندای اکستر رونمایی شده در هند برویم. اکستر مدل 2023 به عنوان کوچک ترین خودروی کراس اوور کمپانی هیوندای است که قد و قواره ای بلند دارد و از دور شبیه به جعبه طراحی شده است. یک سری از ویژگی های ظاهری این خودرو شامل فلاپ های نقره ای جلو و قوس چرخ های پلاستیکی می شوند که نمای زیبایی ایجاد نموده اند.

رنگ اصلی این خودرو خاکی رنجر خواهد بود؛ با این که یک سری از بخش ها نظیر نیمه بالایی بدنه و ریل های سقفی به رنگ مشکی درآمده اند. انتظار ما این است که طول خودرو کمتر از 4 متر باشد و از کراس اوور دیگر هیوندای، یعنی ونیو کوچک تر باشد. تصاویر بسیاری از اکستر 2023 منتشر شده که می توان به تماشای آنها نشست.

دی لایت ها یا همان چراغ های روشنایی روز ال ای دی به همراه چراغ های مربعی شکل جلو، نمای عجیب و غریبی به وجود آورده اند و از همه تعجب آورتر این که نام خودرو روی سپر جلو و زیر تریم مشکی متصل کننده چراغ های روشنایی روز حک شده است. متاسفانه تصوری از نمای پشتی این کراس اوور نداریم زیرا همچنان نمای عقبی بدون تصویر است.

زیر کاپوت هیوندای اکستر 2023 یک پیشرانه 1.2 لیتری تعبیه شده که نیروی محرکه را به وسیله یک گیربکس 5 سرعته دستی به محور جلو منتقل می نماید. البته زمزمه هایی مبنی بر عرضه اکستر با پیشرانه 1.2 لیتری گاز طبیعی فشرده شنیده می گردد و صحت آن در هاله ای از ابهام واقع شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2201

به "این پرچمدار هیوندای تنها 7 هزار دلار قیمت دارد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرچمدار هیوندای تنها 7 هزار دلار قیمت دارد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید