انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد

به گزارش مینی نت، وزارت خارجه انگلیس روز یکشنبه در اقدامی متقابل و از بیم شیوع کرونا، برای شهروندانش هشدار سفر به آمریکا صادر کرد.

انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه انگلیس نیز در اقدامی پیشگیرانه برای عدم شیوع ویروس کرونا، برای شهروندانش هشدار سفر به آمریکا صادر کرد.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه انگلیس با بروزرسانی هشدارهای مسافرتی، نام آمریکا را هم به فهرست خود اضافه نمود.

در بیانیه این وزارتخانه در این زمینه آمده است: به دنبال تصمیم دولت آمریکا و اعمال محدودیتهای مسافرتی به انگلیس و ایرلند، ما نیز به شهروندان خود عدم سفر به آمریکا جز در موارد ضروری را توصیه می کنیم.

به نوشته این وبگاه، این توصیه مسافرتی از فردا دوشنبه لازم الاجراست.

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا روز شنبه گفت که ممنوعیت پرواز از کشورهای اروپایی به آمریکا بسط خواهد یافت و از روز سه شنبه شامل انگلیس و ایرلند نیز خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه وی که در یک نشست خبری در کاخ سفید صحبت می کرد، اضافه نمود: شهروندان آمریکایی که در انگلیس و ایرلند هستند می توانند به خانه بازگردند. ساکنان قانونی این امکان را دارند و آنها به وسیله فرودگاه هایی خاص به آمریکا باز خواهند گشت. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 838

به "انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس هم هشدار مسافرتی به آمریکا صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید