افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A13 4G

به گزارش مینی نت، مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A13 4G در وبسایت صدور گواهی FCC ارائه شده است.

افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A13 4G

به گزارش خبرنگاران، اخبار مربوط به گوشی گلکسی A13 4G محصول شرکت سامسونگ اخیراً در اینترنت دست به دست می شود. قبلاً این گوشی دارای گواهی بلوتوث SIG شده بود و اکنون این تلفن در فهرست وبسایت FCC دیده شده است. این گزارش نو، جزئیات مهمی از دستگاه را نشان می دهد. در ادامه به بررسی این گزارش می پردازیم.

طبق گزارش وبسایت FCC، گوشی Samsung Galaxy A13 4G دارای شماره مدل SM-A135F/DSN می باشد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شماره مدل باتری - EB-BA217ABY در خود جای داده است. این باتری از فناوری شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این گوشی دارای وای فای دو بانده است.

این گوشی هوشمند دارای اسلات کارت microSD و پشتیبانی از قابلیت NFC خواهد بود. این دستگاه دارای پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.0 است و به همراه یک آداپتور مسافرتی با شماره مدل EP-TA800 عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین دارای یک هدفون سیمی و یک کابل USB Type-C نیز خواهد بود.

جدا از این گزارش، این گوشی قبلا در بنچمارک Geekbench نیز دیده شده بود. این گوشی در تست تک هسته ای امتیاز 152 را کسب کرده بود و در تست چند هسته ای به امتیاز 585 دست یافته بود. این دستگاه از تراشه هشت هسته ای Exynos 850 استفاده می کند. این تراشه با 3 گیگابایت رم جفت می شود. از نکات جالب این دستگاه، استفاده از آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید 12 است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به تنظیمات دوربین چهارگانه و اسکنر اثر انگشت در کنار قاب اشاره کرد.

در مورد زمان عرضه این گوشی هم حدس هایی شده است. یک از این گزارش ها پیش بینی می کند که غول سازنده دستگاه های الکترونیک، تولید این دستگاه را در ماه نوامبر در هند آغاز کرده است.

در ارتباط با این خبر باید اضافه کنیم که شرکت سامسونگ قبلاً گلکسی A13 5G را در دسامبر سال گذشته میلادی عرضه کرده بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز است. این دستگاه همچنین از سیستم دوربین سه گانه استفاده می کند. این سیستم شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی می شود. در انتها باید اضافه کنیم که این گوشی از پردازنده Dimensity 700 SoC استفاده می کند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2002

به "افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A13 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات تازه گوشی گلکسی A13 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید