احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90

به گزارش مینی نت، بعضی شایعات حکایت از آن دارند که ممکن است گوشی گلکسی A90 سامسونگ بخشی از سری گلکسیR جدید و دارای شارژ سریع 45 واتی باشد.

احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، داستان گلکسی A90 سامسونگ بسیارعجیب است. طی چند ماه گذشته، این گوشی وجود خارجی نداشت و صحبت ها در مورد گلکسی A80 بود. مدتی بعد اعلام شد که قرار است این گوشی تحت نام A90 عرضه گردد. بعد از اینکه A80 رسما معرفی گردید، شایعاتی جدید در مورد A90 بار دیگر مطرح شد، اما این بار معین شد که اساس A90 یک گوشی هوشمند مستقل است.

این مقدمه باعث می گردد ما برای دومین بار دچار تردید شویم که آیا واقعا قرار است گوشی جدید سامسونگ واقعا با نام گلکسی A90 عرضه گردد یا باز هم با رد شدن این نام رو به رو می شویم . تا جایی که می دانیم ظاهرا این شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی سری کامل از گوشی های گلکسی R است و گوشی مذکور با شماره مدل SM-A90x، که تا کنون به عنوان A90 نامگذاری شده، اولین دستگاه سری R است.

افزون بر این بر اساس اطلاعات ما هر دو گوشی دارای دوربین های سه گانه ای و صفحه نمایش بزرگ هستند و حداقل یکی از گوشی ها از اینترنت 5Gپشتیبانی می نماید. گزارشی دیگر ادعا می نماید که A90 دارای شارژ سریع 45 واتی خواهد بود. این یعنی تقریبا دو برابر میزان سریعترین استاندارد شرکت کره ای سامسونگ (یعنی 25 وات) . افزون بر این شارژ 45 واتی وقتی شگفت انگیز تر می گردد که بدانیم دقیقا 3 برابر مقدار واتی است که سامسونگ برای خانواده گلکسی S10 خود در نظر گرفته است. با توجه به این که پیش از این نیز اعلام شده بود احتمالا نوت 10 پرو نیز با این تکنولوژی همراه است بنابراین در سال 2019 حداقل یک گوشی سامسونگ با این تکنولوژی همراه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 232

به "احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال وجود شارژ سریع 45 واتی در سامسونگ گلکسیA90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید