آیا دکتر استرنج فرمانده تازه انتقام جویان خواهد بود؟

به گزارش مینی نت، بندیکت کامبربچ بازیگر نقش دکتر استرنج از رهبری انتقام جویان در دنیای سینمایی مارول مطمئن نیست. شخصیت دکتر استرنج که در سال 2016 و در فیلمی به همین نام با کارگردانی اسکات دریکسون معرفی گردید، در پنج سال گذشته تاثیر بسیاری بر دنیای مارول داشته است.

آیا دکتر استرنج فرمانده تازه انتقام جویان خواهد بود؟

او جادو و عرفان بیشتری در فیلم به ارمغان آورده است، بعلاوه در یاری به انتقام جویان و شکست تانوس در دو فیلم حماسه جنگ ابدیت و سرانجام بازی نقشی مهم ایفا کرد. او به دیگر قهرمانان برای بازگشت نیمی از موجودات دنیا که با بشکن معروف تانوس از بین رفته بودند یاری کرد.

استرنج برای آغاز داستان عظیمتر دیگری در فاز چهارم آماده شده است. بسیاری تصور می کردند وی در اولین سریال مارول در سرویس دیزنی پلاس یعنی وانداویژن ظاهر خواهد شد، اما بازگشت عظیم کامبربچ در واقع مورد انتظارترین موضوع در دنیای مارول پس از فیلم سرانجام بازی است. در دسامبر سال جاری دکتر استرنج جایگزین تونی استارک خواهد شد. تونی راهنمای قبلی شخصیت پیتر در فیلم مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست، بود. اولین تریلر از فیلم به این موضوع اشاره نمود که او قبل از دست و پنجه نرم کردن با اتفاقات قسمت دوم فیلم با نام دکتر استرنج چنددنیای دیوانگی، راهی به چنددنیای بازکرده یا در به وجود آمدن آن دخیل است. این که این اتفاقات او را به رهبر تبدیل می نماید یا خیر چندان تعیین نیست.

در مصاحبه ای با ورایتی کامبربچ در پاسخ به سوالی درمورد عدم حضور تونی استارک و توانایی وی برای رهبری ابرقهرمانان با لبخندی مرموز گفت: من باید در این مورد فکر کنم.او اطلاعات خاصی هم ارائه نداد.

با کنار رفتن تونی استارک، استیو راجرز، ناتاشا رومانوف و احتمالا کلینت بارتون در سریال هاکای، کامبربچ با وجود اینکه تنها پنج سال از معرفی اش می گذرد از اعضای ارشد کنونی دنیای مارول است. با توجه به تعدد قدرت ها و توانایی بالای او که هم سطح بروس بنر قرار می گیرد، دکتر استرنج کاندیدای احتمالی برای رهبری انتقام جویان به نظر می رسد. با این حال، او با چند مسئله روبه رو است.

علاوه بر موضوع چنددنیای، از همان ابتدا تعیین بود حضور شخصیت دکتر استرنج در تریلر فیلم راهی به خانه نیست چندان عادی به نظر نمی رسد. او با وجود هشدار وونگ جادویی را استفاده می نماید و احتمالا در مقطعی از فیلم با پیتر پارکر مبارزه می نماید. بعضی نظریه ها دکتر استرنج واقعی را در جایی از زندان چنددنیای منتظر آزادی می دانند. واقعیت این موضوع هنوز تعیین نیست اما واضح است او برای رهبری انتقام جویان باید آمادگی پذیرش خطری فراتر از تانوس را داشته باشد . او در ظاهر آماده به نظر می رسد اما قبل از جمع کردن تیم نو باید مسائل مربوط به پیتر و اسکارلت ویچ را حل نماید.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1753

به "آیا دکتر استرنج فرمانده تازه انتقام جویان خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا دکتر استرنج فرمانده تازه انتقام جویان خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید