آیا جیمز فرانکو می تواند یک باشگاه مشت زنی دیگر بسازد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، این بازیگر شناخته شده که تحصیلنموده رشته ادبیات انگلیسی است، علاقه زیادی به آثار ادبی دارد و شماری از آثار مهم ادبی را به فیلم برگردانده، این بار کتاب یاوه سرایی چاک پالانیوک را برای ساخت انتخاب نموده است.

آیا جیمز فرانکو می تواند یک باشگاه مشت زنی دیگر بسازد

پالانیوک نویسنده کتاب باشگاه مشت زنی در سال 1996 که کشفی تیره و روایتی طنزآمیزی از مصرف گرایی، مردانگی و هویت را بیان می کرد، با تهیه فیلمی از آن در سال 1999 به همین نام به شهرت رسید. آن فیلم به کارگردانی دیوید فینچر ساخته شد و برد پیت و ادوارد نورتون در آن نقش آفرینی نموده بودند.

اقتباس سینمایی فینچر از سوی بعضی از منتقدان به دلیل نمایش بی پرده و خشونت بارش با نقد روبه رو شد، اما شماری دیگر آن را تحسین کردند و فیلمی پیشگام نامیدندش.

خفه کردن رمان دیگر پالانیوک نیز در سال 2008 با اقتباس سینمایی به فیلم درآمد اما چنان موقعیت تاثیرگذاری به دست نیاورد.

یاوه سرایی در آینده می گذرد و در حالی که ساکنان شهر به دو بخش اهل روز و اهل شب تقسیم شده اند، داستان یک قاتل سریالی به نام باستر را بیان می نماید که با مسموم کردن مردم آنها را به کام مرگ می فرستد. این شخصیت به تازگی مرده و واقعیت وجودی او به وسیله بازگویی خاطرات آنهایی که او را می شناختند، بیان می گردد.

خشم و هیاهو نوشته فاکنر از جمله رمان هایی است که توسط فرانکو به فیلم درآمده و به تازگی برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. با این حال فیلم نقدهای مثبتی دریافت نکرد و منتقدان بیشتر در این که او به اصل رمان وفادار نبوده، متفق القول بودند.

پالانیوک با صدور بیانیه ای گفت قراردادی با فرانکو منعقد نموده تا ساخت رمانش را به دست او بسپارد. او گفته است جزییات درباره بازیگران، فیلمبرداری و دیگر مسایل بعدا اعلام خواهد شد.

او افزوده است: پس از کار کردن با برد پیت، ادوارد نورتون و سم راکول، نمی توانستم بازیگر هیجان انگیزتری جز فرانکو را برای کار مشترک تصور کنم.

هنوز روشن نیست که آیا فرانکو خودش نیز در این فیلم بازی می نماید یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 848

به "آیا جیمز فرانکو می تواند یک باشگاه مشت زنی دیگر بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا جیمز فرانکو می تواند یک باشگاه مشت زنی دیگر بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید