شروع بلیط فروشی لیگ جهانی والیبال، ورود بانوان آزاد است

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، پیمان رضایی پیش از ظهر یکشنبه در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به میزبانی هفته سوم رقابت های والیبال ملت های دنیا در ارومیه اضافه کرد: از ساعت 17 امروز 19 خرداد ماه، بلیط فروشی لیگ دنیای والیبال در ارومیه و به صورت اینترنتی به وسیله سایت های WWW.URMIA.IR و همچنین WWW.SPORTCLUB.URMIA.IR شروع می گردد

شروع بلیط فروشی لیگ جهانی والیبال، ورود بانوان آزاد است

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند با خرید یک بلیط، هر دو مسابقه همان روز را تماشا نمایند اما برای هر کد ملی و هر شخص امکان صدور یک بلیط وجود دارد ادامه داد: علاقه مندان به والیبال باید تنها به وسیله سایت باشگاه شهرداری ارومیه بلیط تهیه نموده و از مراجعه به سایر کانال ها و مجازی مجازی به سبب احتمال کلاهبرداری اینترنتی به جد خودداری نمایند.

ورود بانوان به سالن مسابقات والیبال جام ملت های دنیا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه اضافه نمود: امروز بلیط فروشی مسابقه روز آدینه 24 خرداد صورت گرفته و فردا در ساعت 17 بلیط فروشی روز 25 و سه شنبه نیز بلیط فروشی مسابقات روز 26 خرداد انجام و تا پر شدن ظرفیت استادیوم، سایت فعال خواهد بود.

رضایی در مورد قیمت بلیط ها گفت: قیمت بلیط ها 20 و 30 هزار تومان است و به سبب نخستین حضور بانوان در استادیوم، برای آنها قیمت بلیط 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی از ورود بانوان به سالن مسابقات اطلاع داد و اضافه نمود: همچنین 800 نفر از بانوان نیز می توانند برای خرید بلیط و حضور در استادیوم 6 هزار نفری غدیر اقدام نمایند.

پخش مسابقات به صورت زنده در پارک های شهر ارومیه

وی بیان نمود: تمامی طرفداران و تماشاگران حتماً باید هنگام حضور در استادیوم کارت ملی و پرینت بلیط را به همراه داشته باشند و علاوه بر آن، به هیچ وجه فروش بلیط در استادیوم محل برگزاری مسابقات وجود ندارد یعنی هر کس نتوانسته بلیط تهیه کند مطلقاً نباید به استادیوم مراجعه کند چون اجازه ورود به آنها نخواهند داد.

وی اضافه نمود: برای علاقه مندانی که نتوانستند بلیط تهیه نمایند می توانند در دو نقطه از شهر یعنی پارک استقلال یا تخم مرغی و نیز آمفی تئاتر روباز پارک ائلرباغی به وسیله تلویزیون شهری تعبیه شده، به صورت زنده مسابقات را تماشا نمایند.

دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خردادماه جاری در شهر ارومیه برگزار می گردد و در این هفته تیم های ملی والیبال ایران، روسیه، لهستان و کانادا با هم به رقابت می پردازند.

میزبانی شایسته این شهر در رقابت های موسوم به AVC CUP طی سال 1389 خاطره خوبی در ذهن والیبال دوستان آسیایی، ایرانی و ارومیه ای برجا گذاشت و همین امر تجربه بسیار خوبی برای رقابت های بزرگ تری چون لیگ ملت های والیبال محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 219

به "شروع بلیط فروشی لیگ جهانی والیبال، ورود بانوان آزاد است" امتیاز دهید

5 کاربر به "شروع بلیط فروشی لیگ جهانی والیبال، ورود بانوان آزاد است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع بلیط فروشی لیگ جهانی والیبال، ورود بانوان آزاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید