آشنایی با پردیس سینمایی چارسو تهران

به گزارش مینی نت، در این مطلب به معرفی پردیس سینمایی چارسو تهران به همراه آدرس و تلفن می پردازیم .

آشنایی با پردیس سینمایی چارسو تهران

معرفی پردیس سینمایی چارسو تهران به همراه آدرس و تلفن

پردیس سینمایی چارسو و در کل مجتمع تجاری و فرهنگی چارسو، نامی است که بر زبان هاست و وصف امکاناتش را از آنهایی که رفته اند می توان شنید.

سینما و به طور کلی فیلم ها، از آن بخش هایی اند که دست آدم را میگیرند و ساعتی از تمام هیاهو و فکر های زندگی دور و وارد دنیایی دیگر می نمایند.

دنیایی که در آن، پا به پای شخصیت ها پیش میرویم و لحظات آن هارا زندگی میکنیم، فارغ از هر آن چیزی که بیرون از آن سالن تاریک و پرده عظیم جلویش می گذرد.

در کنار تمامی این زیبایی ها اگر امکانات و تجهیزات و صد البته مدرنیته قرار بگیرد، نور علی نوری می گردد برای قشر دوست دار فیلم.

پردیس سینمایی چارسو با 6 سالن کاملا حرفه ای و به روز که 1100 مخاطب را در خود جای میدهد، در طبقه هفتم مجتمع تجاری چارسو واقع شده است.

حتی اگر اهل فیلم هم نباشید با گشت و گذار در این مجتمع و بعد از صرف غذا در فود کورت و یا رستوران مجموعه، وسوسه خواهید شد تا سری به دنیای رنگارنگ فیلم و سینما هم بزنید.

این پردیس که در مقابل پاساژ علاالدین واقع شده است، انتخاب عالی است برای استراحت و دور شدن از شلوغی های این پاساژ، چه برای فروشندگان و چه خریداران و خب چه چیزی بهتر از در کردن خستگی جز یک فیلم خوب همراه یک وعده غذایی دلچسب؟

از جمله چیزهایی که این پردیس سینمایی را خاص نموده است وجود جایگاه های مختص معلولین عزیز است که آنها هم در کنار ما و با ما تجربه همراه شدن در فیلمی جذاب را داشته باشند.

تمامی سالن های این پردیس جذاب این امکان را دارند و علاوه بر آن، سالن اصلیش جای مناسبی برای برگذاری همایش و یا کنسرت هاست.

می توان با خیال راحت خودرو را در پارکینگ این مجموعه پارک کرد و فیلم دلخواهی که بر پرده سفید رنگ سینما نقش می بندد را دید و یا حتی غیر از آن، می توان از تاتر و یا دیگر هنر های نمایشی پردیس چارسو مثل نمایش خوانی اش نهایت لذت را برد.

آدرس و تلفن پردیس سینمایی چارسو تهران

  • آدرس پردیس سینمایی چارسو تهران : تهران - خیابان جمهوری اسلامی - تقاطع حافظ
  • تلفن پردیس سینمایی چارسو تهران : 02161724444

بیشتر بخوانید :

منبع : گشتوک

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1160

به "آشنایی با پردیس سینمایی چارسو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پردیس سینمایی چارسو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید