10 چیز برای دیدن و انجام در نیوهمپشایر

به گزارش مینی نت، نیو Hampshire اولین کسی بود که از پادشاهی بریتانیای کبیر جدا شد . روابط نزدیک با بریتانیا هنوز هم در شهرهای eponymous مشهود است . دولت ماهیت بسیار متمایز و معماری را ارایه می‌دهد که می‌تواند در شهرهای کوچک و همچنین شهرهای بزرگ‌تر مورد تحسین قرار گیرد . این ده سایت بزرگ را بررسی کنید .

10 چیز برای دیدن و انجام در نیوهمپشایر

10. بازدید از پارک ایالتی واشنگتن
پارک کوهستانی سرشار از جنگل‌های انبوه و حیات وحش متنوع است . قله اورست بلندترین قله در شمال شرقی آمریکا است . در تابستان می‌توانید با چالش روبرو شوید و از کوه بالا بروید . نمای شگفت‌انگیز پارک کردن از قله .
چرا به آنجا بروی ؟
امکانات زیادی در پارک ، از جمله موزه و یک رصدخانه عالی وجود دارد که باعث می‌شود تجربه راحت‌تر و فراموش‌نشدنی شود .
9. خیابان خودرو سوار بر واشنگتن
بخشی از نیوانگلند ، نیو همپشایر در منطقه آب و هوا قرار دارد که چهار فصل کاملا ً متمایز دارد . طبیعت به رودخانه‌ها ، دریاچه‌ها ، کوه‌ها و جنگل‌ها فخر می‌کند که باعث ایجاد شاخ و برگ چشمگیر در پاییز می‌شوند و ارزش دیدن و تحسین را دارند .
چرا به آنجا بروی ؟
جاده خوش‌منظره کوه واشینگتن در حال عبور از این منطقه است . این امر به قله کوه واشنگتن منتهی می‌شود و در نتیجه به چشم‌انداز وسیعی از مناظر نزدیک می‌شود .
8. رفتن به جنگل ملی کوهستان سفید
ذخیره طبیعت یک محیط عالی و مقدار زیادی فعالیت‌های مربوط به سال را فراهم می‌کند . در بهار و تابستان بازدیدکنندگان برای پیاده‌روی ، کوهنوردی ، دوچرخه‌سواری کوهستانی ، ماهیگیری و بسیاری دیگر به پیاده‌روی می‌روند . در حالی که در زمستان ، ماجراجویان می‌توانند از اسکی ، snowshoeing ، snowmobiling و بیشتر لذت ببرند .
چرا به آنجا بروی ؟
برای عاشقان طبیعت یک سفر خوب است .
7. به کنکورد بروید
شهر نیو همپشایر یک شهر زیبا و بسیار آمریکایی است . بازدیدکنندگان بسیاری از مراکز خرید ، مراکز خرید ، رستوران‌ها و کافه‌ها را پیدا خواهند کرد . همچنین پارک‌های زیادی وجود دارند که فعالیت‌های تفریحی را تامین می‌کنند . مکان‌های تاریخی ، موزه‌ها و مکان‌ها در سال تحصیلی فرهنگی را برگزار می‌کنند .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر مرکز فعالیت‌های فرهنگی است که باید یک‌بار در این ایالت دیده شود .
6. مراجعه به گلن الیس فالز
رودخانه الیس 16.7 مایل ( 26.9 کیلومتر ) را از طریق کوه‌های سفید اداره می‌کند . این رودخانه در اوج خود 64 فوت ( 20 متر ) و گلن الیس فالز را تشکیل می‌دهد . سایت بسیار زیبا می‌تواند به سرعت از مسیر 16 به دست آید .
چرا به آنجا بروی ؟
پیاده‌روی خوبی در اطراف رودخانه وجود دارد و سفر را خوب و آسان می‌کند .
5. از قلعه جدید بازدید کنید
کوچک‌ترین جامعه در این ایالت در جزیره‌ای یافت می‌شود . در تابستان این یک مقصد گردشگری محبوب است چون ورزش‌های آبی متنوع مختلفی مانند قایق‌سواری ، قایقرانی ، شنا ، ماهیگیری و غیره را ارائه می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ؟
سایت تاریخی فورت استارک و پایگاه تاریخی فورت استارک را بازدید کنید و در مورد تاریخ آمریکا یاد بگیرید .
4. از کانتربوری بازدید کنید .
شهر features شاکر بود که در قرن 19 توسط جامعه شاکر تاسیس شد. امروزه به عنوان یک موزه و یک مکان تاریخی عمل می‌کند . بازدیدکنندگان می‌توانند معماری منحصر به فرد جامعه کوچک را مشاهده کنند و در مورد فرهنگ ، ارزش‌های اخلاقی و مفهوم روح آن یاد بگیرند .
چرا به آنجا بروی ؟
این روستا بینشی نسبت به جامعه کوچک آمریکایی و سبک زندگی منحصر به فرد آن فراهم می‌کند .
3. کلیسای کوچک سفید ، Eaton
کلیسای کوچک وایت ممکن است شناخته‌شده‌ترین اثر در ساحل دریاچه Crystal باشد . کلیسا از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند و فضا برای عروسی یا رویداده‌ای دیگر را نیز پیشنهاد می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
کل محیط از جمله کلیسا کارت پستالی است که ارزش دیدن آن در کشور را دارد .
2. بازدید از پورتزماوت
این یک جاذبه توریستی محبوب برای ساحل آن است که با خانه‌های رنگارنگ و رنگی تزیین شده‌است . این برنامه همچنین سرگرمی‌های ساحلی مختلفی را ارائه می‌دهد که بازدیدکنندگان را با محل اقامت ، مکان‌های تاریخی و مکان‌های تفریحی فراهم می‌کند .
چرا به آنجا بروی ؟
به شهر زیبا مراجعه کنید ، از موزه‌ها ، پارک‌ها بازدید کنید و غذاهای دریایی تازه محلی را امتحان کنید . این شهر یکی از most شهرهای ایالت است .
1. به منچستر بروید
شهر منچستر بزرگ‌ترین شهر نیو همپشایر است .
منطقه شهری بزرگ آن با گیاهان سبز احاطه شده‌است و پارک‌ها و پارک‌ها آن را شهری مطلوب می‌سازند که در آن زندگی کند . مهمانان تفریحی عالی و همچنین فرصت‌های شهری برای سرگرمی خواهند یافت .
چرا به آنجا بروی ؟
در حال کشف فرصت‌های خرید فوق‌العاده و رستوران‌های اینجا در منچستر است.

انتشار: 10 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 10

به "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوهمپشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چیز برای دیدن و انجام در نیوهمپشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید